2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
درآمد آنچنانی اینستاگرام  پرسپولیس این بار در جیب یک زن

درآمد آنچنانی اینستاگرام پرسپولیس این بار در جیب یک زن

بعد از سالها تلاش باشگاه پرسپولیس توانست اختیار صفحه اینستاگرامش را که توسط یک زن ثبت شده و اداره می‌شد به دست آورد.

دوات آنلاین- هرچند پرسپولیس سالها تلاش کرد تا توانست صفحه‌ای که به نام این باشگاه ثبت شده‌بود را از اینستاگرام بگیرد اما این باشگاه با پیگیری‌های قضایی تازه متوجه شده‌است که یک زن از طریق این صفحه در طول سالهای گذشته چه درآمد کلانی داشته است.

 

ایران ورزشی نوشت: حدود دو سال قبل باشگاه پرسپولیس صفحه اینستاگرامی خود را راه‌اندازی کرد و پس از نامه‌نگاری‌هایی که انجام شد، توانست برای صفحه رسمی خود تیک آبی «احراز هویت» نیز دریافت کند اما پس از گذشت چند ماه مشخص شد این صفحه در اختیار باشگاه پرسپولیس نیست تا مسئولان وقت باشگاه با طرح شکایتی در دادسرای فرهنگ و رسانه پیگیر موضوع شوند.

 

باشگاه بیش از یک سال تلاش کرد و در نهایت توانست اداره‌ صفحه اینستاگرام خود را به طور کامل در اختیار بگیرد اما این موضوع هم باعث نشد پرونده شکایت آنها از افرادی که صفحه را غیرقانونی اداره می‌کردند و تبلیغات خود را در آن منتشر می‌کردند پیگیری نشود.

 

درآمد آنچنانی اینستاگرام  پرسپولیس اینبار در جیب یک زن

همان زمان که این صفحه از اختیار باشگاه پرسپولیس خارج شده بود، شایعه‌ای مطرح شد که یکی از پیشکسوتان پرسپولیس صفحه را در اختیار دارد و این صفحه را در اختیار مسئولان باشگاه پرسپولیس قرار نمی‌دهد.

 

 اما باشگاه بدون توجه به شایعات، تنها بر اساس نامه رسمی که از اینستاگرام دریافت کرده بود در شعبه ۹ بازپرسی دادسرای فرهنگ و رسانه شکایتی باز کرد و در آن شکایت ایمیل و شماره تماسی که اکانت رسمی باشگاه پرسپولیس روی آن ثبت شده بود را به دادسرا ارائه کرد.

 

البته پرسپولیسی‌ها بعدها که این صفحه را در اختیار گرفتند متوجه شدند که طی یک سالی که اداره صفحه در اختیارشان نبوده، ۹۰ شرکت، شخص و همینطور فروشگاه در صفحه مذکور برای خود تبلیغات کرده‌اند و در ادامه با پیگیری موضوع مشخص شد هزینه‌های این ۹۰ تبلیغ را به حساب شخصی یک خانم واریز کرده‌اند.

 

 در همین راستا شکایت باشگاه پرسپولیس از این خانم که پول‌های تبلیغات به حسابش واریز شد هم به دادسرای فرهنگ و رسانه ارائه شد.

 

در همین رابطه شکایت باشگاه پرسپولیس از صاحب شماره موبایلی که صفحه روی آن ثبت شده بود و همینطور خانمی که پول تبلیغات به حسابش واریز شده بود در شعبه ۹ بازپرسی دادسرای فرهنگ و رسانه در جریان است و باید منتظر بود تا پس از بررسی این نهاد، اطلاعات جدیدی درباره این پرونده ارائه شود.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
امین 1398/08/08
این زنه کیه؟؟؟؟

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.