2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
کالدرون و ورزشگاه ؛ هردو دست خالی

کالدرون و ورزشگاه ؛ هردو دست خالی

باتوجه به رای کمیته انضباطی برای بازی خانگی پرسپولیس بدون تماشاگر و شرایطی که تیم پرسپولیس دارد به نظر می‌رسد نه تنها ورزشگاه دست خالی است و تماشاچی ندارد مربی پرسپولیس هم دست خالی به میدان خواهد رفت

دوات آنلاین-هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر از امروز با برگزاری 3 بازی آغاز می‌شود که در مهم‌ترین بازی امروز پرسپولیس در ورزشگاه آزادی میزبان پیکان است.

 

خراسان ورزشی نوشت: پرسپولیس بعد از شکست در هفته ششم مقابل شهرخودرو، امیدوار است با کسب نتیجه در جدال خانگی مقابل پیکان، شرایط بازگشت به جمع مدعیان را به دست بیاورد.

 

با این‌حال نگرانی بزرگ برای کالدرون می‌تواند غیبت 4 ستاره این تیم برای دیدار مقابل پیکان باشد. شجاع خلیل‌زاده، مدافع موفق سرخ‌پوشان برای دومین هفته پیاپی به دلیل محرومیت در دیدار این تیم غایب خواهد بود. مدافع میانی ملی‌پوش تیم پرسپولیس یعنی محمدحسین کنعانی‌زادگان نیز پس از پایان اردوی تیم ملی با خستگی حاصل از تمرین، بازی و سفر به بحرین به تهران آمده و شاید آمادگی گذشته را نداشته باشد.

 

در چنین شرایطی اما کالدرون عملا نگرانی خاصی ندارد. حضور سیدجلال حسینی به عنوان کاپیتان اول در خط دفاعی سبب شده تا قرمزها با شرایط خوب به استقبال این دیدار بروند. سیدجلال در روزهای اخیر از بند مصدومیت رها شده و آمادگی قابل‌توجهی از خود نشان داده و می‌خواهد در بازگشت به ترکیب، روند کلین‌شیت‌ها را استارت بزند.

 

دومین ستاره غایب پرسپولیس برای خودروسازان نیز فرشاد احمدزاده است. این هافبک خلاق نیز که دقایقی کوتاه در دیدار برابر استقلال به میدان رفت، با توجه به رای کمیته انضباطی همچنان مجوز همراهی تیم خود را نخواهد داشت و این بازی را نیز خارج از لیست پشت‌سر خواهد گذاشت. سیامک نعمتی که با حضور در سمت راست دفاعی تبدیل به ستاره‌ این تیم شده، با توجه به دریافت چهارمین کارت زرد خود، یک جلسه محرومیت را باید در دیدار با پیکان پشت سر بگذارد و به همین منظور تقابل با تیم سابق خود را از دست داده است.

 

دست خالی ورزشگاه و کالدرون

دیگر غایب دردسرساز پرسپولیس نیز بشار رسن است؛ هافبک عراقی پرسپولیس که برای انجام 2 دیدار مرحله انتخابی جام‌جهانی راهی عراق شده بود، اکنون برای بازگشت با مشکل ویزا مواجه شده و با هماهنگی که صورت گرفته روز دوشنبه به اردوی پرسپولیس بازخواهد گشت تا دیدار این هفته سرخ‌پوشان را برابر پیکان از دست بدهد.

 

این 4 غایب پرسپولیس در دیدار با شاگردان حسین فرکی خواهند بود و البته باید به این جمع مهدی ترابی مصدوم را نیز اضافه کرد که وضعیت او برای ادامه حضور در تمرینات پیش از دیدار با پیکان نامشخص است. کالدرون در حالی با این شرایط سخت مواجه شده که شروع خوبی در لیگ نوزدهم نداشته و هفته به هفته فشارها روی او و تیمش بیشتر می‌شود. سرخ‌پوشان تهرانی 3 باخت مقابل 3 مدعی جام یعنی تراکتور، سپاهان و شهر‌خودرو به دست آورده‌اند که اصلا آمار جالبی نیست.

 

از سویی دیگر خط حمله پرسپولیس خوب کار نمی‌کند و این تیم در 6 مسابقه فقط 3 گل زده است. در سوی مقابل پیکان هم در این فصل خوب نتیجه نگرفته و با 5 امتیاز در رده سیزدهم جدول جاخوش کرده است.

 

با این‌حال پیکان 4 برابر پرسپولیس در این فصل گل زده و با 12‌ گل یکی از خطوط حمله قوی لیگ را در اختیار دارد. این مسابقه با حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بدون حضور هواداران برگزار خواهد شد و پرسپولیس از داشتن تماشاگر محروم است.

 

 برنامه کامل هفته هفتم‌ لیگ برتر

امروز

 ماشین‌سازی- فولاد خوزستان،‌16:00‌

 پارس جنوبی- صنعت‌نفت آبادان،‌18:00‌

 پرسپولیس- پیکان،‌‌18:00

فردا

 نساجی مازندران – تراکتور تبریز،‌15:30‌

 گل گهر سیرجان –سپاهان،‌16:30‌

 سایپا – استقلال، ‌16:45‌

 ذوب‌آهن اصفهان - شهر خودرو،‌16:50‌

 نفت م‌سلیمان- شاهین بوشهر،‌17:00‌

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.