2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
جزییات تازه از پرونده تعرض 7 مرد افغان به زن جوان در فرحزاد

جزییات تازه از پرونده تعرض 7 مرد افغان به زن جوان در فرحزاد

من برای خرید باغ به منطقه فرحزاد رفتم و در آنجا مردی به من گفت یک باغ را در دره فرحزاد برای فروش گذاشته اند من هم همراهش رفتم وقتی وارد باغ شدیم متوجه شدم چند مرد افغانستانی دیگر نیز آنجا بودند. آنها سعی کردن به من تجاوز کنند من را داخل یک اتاقک انداختند

دوات آنلاین-زن جوانی که مدعی است 7 مرد افغانستانی در باغی به او تعرض کرده اند جزئیات جدیدی را به دادگاه ارائه داد و مدعی شد مردان متجاوز به اوفیلمی نشان دادند که حکایت از قتل یک دختر دارد.

 

به گزارش دوات آنلاین این زن یک هفته قبل به ماموران پلیس مراجعه کرد و گفت از سوی 7 مرد افغانستانی مورد تجاوز قرار گرفته است.

 

او در توضیح آنچه رخ داده بود گفت: برای خرید باغی به فرحزاد رفته بودم. در آنجا مردی به من گفت یک نفر باغش را برای فروش گذاشته است و من را به سمت باغی برد تا آن را به من نشان دهد. وارد باغ که شدیم متوجه شدم بجز فردی که من را به آنجا برده 6 نفر دیگر نیز حضور دارند. 7 مرد افغانستانی من را وارد اتاقک نگهبانی کردند و خواستند به من تجاوز کنند اما مقاومت کردم اما آنها در نهایت موفق شدند نقشه‌شان را عملی کنند. آنها از چهار بعد از ظهر تا 11 شب من را در همان وضعیت نگه داشتند و بعد رهایم کردند و تهدید کردند که نباید به کسی چیزی بگویم. من هم از ترس تا بیرون آمدن از باغ چیزی نگفتم.

 

بعد از گفته های این زن پرونده با توجه به مطرح شدن مساله تجاوز پرونده برای بررسی بیشتر به شعبه 7 دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد. به دستور قضات هفت مرد افغانستانی بازداشت شدند.

 

سپس زن جوان به دادگاه احضار شد او در خصوص آنچه بر او گذشته بود گفت: وقتی درحال مقاومت در برابر آن مردان بودم یکی از آنها فیلمی هولناک به من نشان داد. در آن فیلم دختری سعی داشت از تعرض به خودش جلوگیری کند اما متهمان به او تجاوز کرده و بعد وی را به قتل رساندند. وقتی من جسد آن دختر را در فیلم دیدم ترسیدم و تسلیم شدم.

 

قضات متهمان بازداشتی را یک به یک مورد بازجویی قرار دادند آنها تلاش می کردند همه چیز را پنهان کنند و ادعا کردند که با زن جوان رابطه داشته اند اما او خودش به این رابطه رضایت داشته و هیچ اجباری در کار نبوده است اما یکی از متهمان اعتراف کرد که همدستانش به زن جوان تعرض کردند. او گفت: زن مقاومت می کرد و حاضر نبود  قبول کند با او رابطه داشته باشیم. اما دوستانم به زور به زن تجاوز کردند آنها او را ترساندند و وادارش کردند که تمکین کند.

 

با توجه به اظهارات جدید زن جوان و گفته های یکی از متهمان دستور تحقیقات بیشتر در این خصوص صادر شد. همچنین صاحب باغ نیز احضار شد او در توضیح به دادگاه گفت: متهمان به عنوان نگهبان در باغ بودند و من از کارهای خلافی که کرده اند خبر نداشتم.

 

تحقیقات در شعبه 7 دادگاه کیفری استان تهران در این خصوص ادامه دارد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
ناشناس 1398/07/15
همچنین صاحب باغ نیز احضار شد او در توضیح به دادگاه گفت: متهمان به عنوان نگهبان در باغ بودند و من از کارهای خلافی که کرده اند خبر نداشتم. صاحب باغ مقصر اصلییه که به این ارازل خونه اجاره داده

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.