2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
حاشیه‌های بازی پرسپولیس- سپاهان؛ قانون جدید خوردن توپ به داور

حاشیه‌های بازی پرسپولیس- سپاهان؛ قانون جدید خوردن توپ به داور

بازی قطع می‌شود و با دراپ بال از محل برخورد با داور و فقط با حضور یک‌ بازیکن از تیمی که آخرین بار به توپ ضربه است ادامه پیدا می‌کند

دوات آنلاین-حرف و حدیث‌ها درباره بازی پرسپولیس – سپاهان هنوز تمام نشده است و عده ای اکنون بحث قانون درباره خوردن توپ به داور را پیش کشیده‌اند.

 

قانون‌های مربوط به برخورد توپ با داور اخیرا تغییر کرده است و قانون در حال حاضر اعلام کرده  اگر در حین بازی توپ با داور و یا مقام رسمی مسابقه مانند کمک داوران برخورد کند سه اتفاق ممکن است رخ بدهد. اول این‌که مالکیت توپ عوض شود،  دوم آن‌که حمله توسط تیم مقابل شروع شود و مهم‌تر از همه این‌که توپ بعد از برخورد با داور وارد دروازه شود،


 
در این صورت طبق قانون بازی قطع می‌شود و با دراپ بال از محل برخورد با داور و فقط با حضور یک‌ بازیکن از تیمی که آخرین بار به توپ ضربه است ادامه پیدا می‌کند. بقیه بازیکنان چه از تیم مدافع چه از تیم مهاجم باید چهار متر از محل دراپ بال فاصله داشته باشند. لازم به ذکر است که فقط در این شرایط بازی قطع می شود و اگر توپ به داور برخورد کرد و یکی از این سه شرایط رخ نداد بازی ادامه پیدا خواهد کرد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.