2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
جونیور بازیکن زیر صفر که همیشه فیکس است

جونیور بازیکن زیر صفر که همیشه فیکس است

آنچه ما از جونیور می‌بینیم یک فوتبالیست در سطح آماتور است که یک بغل پای ساده و درست هم نمی‌تواند بزند چه برسد به پاس تودر، شوت، ضربه سر دقیق و گلزنی.

دوات آنلاین-ده روز است داریم داد می‌زنیم این جونیور کیفیت ندارد و اصلاً به کار پرسپولیس نمی‌آید اما کالدرون باز هم او را در ترکیب می‌گذارد و هر بار این برزیلی دقایقی طولانی روی اعصاب هواداران رژه می‌رود و همچنان ثابت است!

 

ایران ورزشی نوشت: حتی بعد از بازی با صنعت نفت آبادان هم می‌شد فهمید جونیور براندائوی برزیلی نه در سطح پرسپولیس که در حد و اندازه‌های تیم‌های لیگ دسته اولی فوتبال‌مان هم نیست. با این حال این سؤال برایمان پیش آمده که این بازیکن چطور در جی لیگ ژاپن، یورولیگ و سری آ فوتبال برزیل چند بازی انجام داده و آنجا، مربیان تیم‌های مزبور چه چیزی در این بازیکن دیده‌اند که اصلاً او را به زمین فرستادند؟

 

آنچه ما از جونیور می‌بینیم یک فوتبالیست در سطح آماتور است که یک بغل پای ساده و درست هم نمی‌تواند بزند چه برسد به پاس تودر، شوت، ضربه سر دقیق و گلزنی.

 

پرسپولیس، صنعت نفت آبادان و استقلال را برد تا کسی به نمایش ضعیف جونیور در این دو مسابقه و بازی دادن به او ایرادی نگیرد اما حالا که پرسپولیس باخته همه روی این مهاجم فوکوس شده‌اند که اصلاً چرا چنین مهاجمی با این کیفیت جذب شده است؟

 

درست بعد از بازی با صنعت نفت هم می‌شد با قاطعیت گفت این مهاجم هیچ چیزی برای ارائه ندارد و بعد از بازی با استقلال این مسأله به همگان اثبات شده بود اما مشخص نشد کالدرون چرا  دوباره به او میدان داد؟

 

جونیور که کالدرون تأکید کرده گزینه نهمش برای خط حمله بوده خیلی دیر و تنها دو روز مانده به شروع لیگ به پرسپولیس اضافه شد. او روز 29 مرداد نخستین تمرینش با پرسپولیس را انجام داد و فقط با دو جلسه تمرین به فهرست بازی با پارس رسید در حالی که جوان‌های پرسپولیس بعد از حدود دو ماه تمرین سنگین و نفسگیر در تابستان عذاب‌آور تهران و ترکیه از فهرست خط خورده بودند و حسرت حضور در بازی افتتاحیه را می‌کشیدند.

 

جونیور مقابل پارس بازی نکرد اما در دیدار با تراکتور از دقیقه 78 به بازی رفت که در وقت‌های تلف شده یک بار توپ را لمس کرد و ضربه‌ای بشدت ناامید کننده به توپ زد و شاید از همان ضربه هم می‌شد فهمید که این کاره نیست.

 

او در بازی با نفت به ترکیب ثابت رسید و 69 دقیقه در میدان بود اما دریغ از یک حرکت امیدوارکننده و ضربه‌ای که حتی در چارچوب باشد. این وضعیت در بازی با استقلال هم ادامه پیدا کرد و پرسپولیس از نداشتن یک مهاجم باکیفیت نالید. پرسپولیس مقابل سپاهان هم انگار یک بازیکن کمتر داشت و ده نفره بازی می‌کرد چرا که عملاً اثری از یک مهاجم کارآمد در خط حمله این تیم دیده نمی‌شد.

 

در لحظات بسیاری از بازی جونیور عقب‌تر بازی می‌کرد و تبدیل به هافبک راست می‌شد تا امیری کنار علیپور بازی کند اما در آنجا هم کارآیی لازم را نداشت. دقیقه 23 بازی با سپاهان نخستین موقعیت گلزنی برای جونیور طی این چهار بازی مهیا شد اما ضربه بد او نشان‌دهنده کیفیت واقعی‌اش بود.

 

او باز هم با بدترین نمایش ممکن زمین مسابقه را ترک کرد و این بار جو ورزشگاه نشان می‌داد که همه از دستش کلافه‌اند. کالدرون هم در نشست خبری بعد از بازی به ناکارآمدی مهاجمانش اعتراف کرد اما عجیب است که چطور به جونیور بیشتر از هفته‌های قبل میدان داد.

 

او مقابل تراکتور 12 دقیقه و در دو مسابقه مقابل صنعت و استقلال 69 دقیقه بازی کرده بود اما مقابل سپاهان 77 دقیقه در میدان بود بدون اینکه کار خاصی انجام دهد. شاید چون جونیور در هر صورت انتخاب خود کالدرون بوده آنقدر به او بازی می‌دهد تا بلکه گلی بزند و از این وضعیت خلاص شود اما هر چه می‌گذرد مشخص می‌شود این بازیکن صلاحیت و کیفیت پوشیدن پیراهن پرسپولیس را ندارد و تنها جای یک جوان را در فهرست و ترکیب سرخ‌ها تنگ کرده است. به عبارتی اصرار به استفاده از این برزیلی کالدرون را هفته به هفته بیشتر از قبل زیر سؤال می‌برد و آینده کاری‌اش را به خطر خواهد انداخت.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.