2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
تعرض به زن همسایه تحت تاثیر شیشه

تعرض به زن همسایه تحت تاثیر شیشه

او روی من چاقو کشید. باز هم حاضر بودم بمیرم اما تسلیم آن مرد نشوم. وقتی که دید نمی تواند به من تجاوز کند به سمت فرزندم رفت.

دوات آنلاین-زن جوان که از سوی مرد همسایه مورد تعرض قرار گرفته است در حالی به دادگاه شکایت برد که می گفت این تجاوز کابوس زندگی او شده و پس از آن دیگر نتوانسته به زندگی عادی برگردد.

 

به گزارش دوات آنلاین چند ماه قبل زنی جوان با ماموران پلیس تماس گرفت و گفت که از سوی مردی مورد تجاوز جنسی قرار گرفته است. این زن گفت: من در خانه بودم که زنگ در به صدا درآمد فردی که خودش را مامور قبض برق معرفی کرد گفت که برای نوشتن کنتور آمده است. من هم در را باز کردم چهره از پشت آیفون  خیلی مشخص نبود. به محض باز شدن در مردی به سمت در ورودی آمد من خواستم در ورودی خانه را ببندم که اجازه نداد من هلش دادم اما نشد. او وارد خانه شد. من خیلی ترسیده بودم به او گفتم هرچه می خواهی بردار و برو. فکر کردم دزد است اما او گفت که می خواهد با من رابطه برقرار کند. قبول نکردم. خیلی مقاومت کردم. او روی من چاقو کشید. باز هم حاضر بودم بمیرم اما تسلیم آن مرد نشوم. وقتی که دید نمی تواند به من تجاوز کند به سمت فرزندم رفت. فرزند سه ساله ای دارم که خواب بود. وقتی به سمت او رفت و گفت بچه ام را می کشد. تسلیم شدم، فقط روی فرزندم چادری انداختم که اگر بیدار شد نترسد. بعد از اینکه مرد متجاوز جنایتش را انجام داد با التماس از او خواستم از خانه بیرون برود.

 

این زن جوان که بعد از حادثه دچار آسیب شدید روانی شده است گفت: وقتی مرد جوان  وارد خانه شد او را شناختم این مرد در همسایگی ما زندگی می کند و من حتی با همسرش سلام و احوالپرسی دارم. او هنگام خروج از خانه من مبلغ 20 هزار تومان پول و یک گوشی تلفن همراه برداشت و رفت. من هم بلافاصله به شوهرم و سپس به پلیس خبر دادم.

 

با شکایت این زن و معرفی او به پزشکی قانونی مرد جوان نیز بازداشت شد. او گفت: قبول دارم من این کار را کردم البته زن جوان را مورد تجاوز قرار ندادم و او را مورد آزار و اذیت قرار دادم. من شیشه مصرف کرده بودم اصلا در حالت عادی این کار را نکردم. چاقو را هم از آشپزخانه همان زن جوان برداشتم و به او گفتم اگر به حرفم گوش نکند بچه اش را می زنم اما واقعا قصدم این نبود.

 

با توجه به مدارک موجود در پرونده از جمله نظریه پزشکی قانونی که آثار آزار و اذیت را روی بدن زن تایید کرده بود جلسه محاکمه مرد جوان برگزار شد.

 

زن یکبار دیگر از لحظه های سختی که در این مدت گذارنده و فشار روانی که تحمل کرده گفت و ادامه داد: من دیگر همان زن قبلی نشدم و زندگی ام به شدت تحت تاثیر قرار گرفته است.

 

متهم نیز با ابراز پشیمانی از کاری کرده بود گفت: در زندان شیشه را ترک کردم من تحت تاثیر مواد این کار را کردم و خیلی پشیمانم. توبه کرده ام و از شاکی درخواست بخشش دارم و از دادگاه هم درخواست دارم بخشش من را قبول کند.

 

قضات شعبه 12 برای تصمیم گیری در این خصوص وارد شور شدند.  

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
ناشناس 1398/07/09
در این جور جنایت ها نباید بخشش شاکی باعث بخشش جانی باشه این ادم زمینه هر کاری رو داره
ناشناس 1398/07/06
اون مرد باید اعدام بشه

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.