2024/04/23
۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت
از انصاری فرد به کالدرون؛ داخل زمین باتو بیرون زمین با من

از انصاری فرد به کالدرون؛ داخل زمین باتو بیرون زمین با من

یکی از برنامه‌های محمدحسن انصاری‌فرد از زمان حضورش در باشگاه و قبول پست مدیرعاملی پرسپولیس برگزاری جلسه با سرمربی تیم و شنیدن آخرین وضعیت و مشکلات از زبان مرد آرژانتینی است.

دوات آنلاین-باشگاهی که درآمد اصلی‌اش از طریق اسپانسر به دست می‌آید مدیرعاملش هم باید بیشتر انرژی و توانش را روی این مسأله متمرکز کند. دو هفته از لیگ را پشت سر گذاشتیم و پرسپولیس پس از بازی روز دوشنبه برای دربی آماده می‌شود؛ مسابقه‌ای که نیازی نیست درباره حساسیت و اهمیتش صحبت کرد. باشگاه پس از برطرف کردن خطر حذف از آسیا به خاطر بدهی‌های معوقه و کسب مجوز حرفه‌ای حالا در تلاش است تا هر طور شده قبل از شهرآورد پایتخت پرداختی به بازیکنان داشته باشد.

 

تشکر انصاری‌فرد از بازیکنان

روز پنجشنبه گذشته قبل از جلسه مدیرعامل با سرمربی تیم، سیدجلال حسینی و حسین ماهینی کاپیتان‌های تیم پرسپولیس به دعوت محمدحسن انصاری‌فرد در باشگاه پرسپولیس حضور یافتند. در این نشست درباره مسائل مختلف تیم گفت و گو شد و انصاری‌فرد ضمن تشکر از زحمات بازیکنان و آرامشی که در تیم وجود دارد خطاب به آنها گفت: «بازیکنان تیم بدون توجه به هر چیزی فقط روی تمرین و بازی‌ها تمرکز کرده‌اند. این تلاش آنها جای تقدیر دارد و ما هم که تازه مسئولیت باشگاه را پذیرفته‌ایم سخت در تلاش هستیم تا با نهایی شدن قرارداد اسپانسری که جزئیات و نحوه همکاری آن مشخص نبوده و برخی برنامه‌های اقتصادی دیگر، باشگاه را به شرایط مالی بهتر برسانیم. بنده حسب وظیفه برای آگاهی اعضای تیم ضمن تقدیر و تشکر از انگیزه‌های بالای اعضای تیم این شرایط را به نمایندگی از تیم با کاپیتان‌های پرسپولیس در میان گذاشتم و خوشحالم که دغدغه اصلی بازیکنان سربلندی تیم در بازی‌های پیش رو است و برای رسیدن به این هدف به دور از هر حاشیه‌ای سخت در حال تلاش هستند و تیم در آرامش به کار خود ادامه می‌دهد.» البته که مدیرعامل فوتبالی باشگاه می‌داند که پرداخت مطالبات بازیکنان یکی از خواسته‌های اصلی آنها است. البته او بسیار امیدوار است که این اتفاق خیلی زود بیفتد.

 

گلایه کالدرون از زمین تمرین

یکی از برنامه‌های محمدحسن انصاری‌فرد از زمان حضورش در باشگاه و قبول پست مدیرعاملی پرسپولیس برگزاری جلسه با سرمربی تیم و شنیدن آخرین وضعیت و مشکلات از زبان مرد آرژانتینی است. گابریل کالدرون روز پنجشنبه رودررو با مدیرعامل خواسته‌های بازیکنان و کادرش را مطرح کرد. کالدرون صحبت‌هایش را اینطور آغاز کرد: «من وظیفه دارم وضعیت فعلی تیم را با شما در میان بگذارم تا بهترین تصمیمات برای تقویت تیم اتخاذ شود. در حال حاضر کیفیت زمین تمرین ما مناسب نیست و انتظار داریم که هر چه سریعتر زمین تمرین با استانداردهای لازم را برای تیم در نظر بگیرید. این خیلی مهم است که ما در زمین خودمان تمرین کنیم. اما متأسفانه زمین فعلی (چمن ورزشگاه شهید کاظمی) کیفیت خوبی ندارد و این مسأله روی کار تیمی تأثیر می‌گذارد.» محمدحسن انصاری‌فرد که صحبت‌ها و در واقع گلایه‌های کالدرون را یادداشت می‌کرد خطاب به سرمربی تیمش گفت: «در جلسه قبلی وقتی بحث مطالبات شما و بازیکنان به میان آمد از ما خواستید که پرداخت پول بازیکنان در اولویت باشد که برای ما بسیار قابل احترام و تحسین‌برانگیز بود. ما می‌دانیم که شما برای موفقیت تیم خیلی سخت کار می‌کنید و این مهم برای ما ارزشمند است. مطمئن باشید که مشکل زمین را حل خواهیم کرد البته زمین‌های باکیفیت و مجموعه‌های استاندارد در حال حاضر اکثراً تحت اجاره هستند با این حال برطرف کردن این مسأله را در اولویت کارها قرار می‌دهیم. ما از شما می‌خواهیم مثل همه روزهای گذشته تمام انرژی‌تان را برای تیم بگذارید و مسائل داخل زمین با شما و بیرون زمین هم با ما.» ظاهراً اعتبارات لازم برای ترمیم زمین چمن ورزشگاه کاظمی در ماه‌های گذشته در نظر گرفته نشده و همین هم باعث شده پس از برگزاری جلسات تمرینی متعدد کیفیت خود را از دست بدهد.

 

زمین پژوهشکده نفت یکی از گزینه‌ها

تیم پرسپولیس از زمان حضور کالدرون غیر از ورزشگاه شهید کاظمی که بیشتر تمریناتش را آنجا انجام می‌داد جلساتی را هم در زمین‌های دیگر برگزار کرد که ظاهراً مورد تایید مرد آرژانتینی قرار نگرفته است. حالا و پس از نشستی که او با انصاری‌فرد داشت باشگاه چند گزینه را مد نظر قرار داده که یکی از آنها زمین پژوهشکده نفت در مجاورت ورزشگاه آزادی است. البته قرار شده محسن خلیلی از گزینه‌های مد نظر باشگاه دیدن کند و در صورت مساعد بودن زمین و اینکه امکان اجاره آن وجود داشت، تمرینات پرسپولیس به آنجا منتقل شود.

 

منبع: ایران ورزشی

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.