2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
اخبار پرسپولیس/ پیش‌خوری‌های میلیاردی؛ دلیل بحران مالی

اخبار پرسپولیس/ پیش‌خوری‌های میلیاردی؛ دلیل بحران مالی

برخی از بازیکنان پرسپولیس،هنوز بین ۱۰ تا ۲۰ درصد مبلغ قرارداد فصل قبل خود را از باشگاه دریافت نکرده‌اند.

دوات آنلاین-اخبار عجیب و غریبی از باشگاه پرسپولیس به گوش می‌رسد؛ برخی تکراری است و برخی هم تازگی دارد. از زمان روی کار آمدن محمدحسن انصاری‌فرد شاهد انتشار اخباری هستیم که نشان از برخی کم‌کاری‌ها و نداری‌های این باشگاه مردمی دارد. تیمی که ۳ سال پیاپی قهرمان لیگ برتر، حذفی و سوپرجام و نایب‌قهرمانی آسیا شده، حالا درگیر اتفاقات تازه‌ای است که قطعا برای هواداران پرسپولیس نگران‌کننده است.

 

همکاری اجباری به خاطر پیش‌خوری ۱۵ میلیاردی

تا قبل از حضور محمدحسن انصاری‌فرد در سمت مدیرعاملی پرسپولیس، همه از تمایل مدیرعامل جدید به جدا شدن اسپانسرهای پرسپولیس و استقلال خبر می‌دادند، اما مشخص شده این اتفاق نمی‌افتد و همکاری پرسپولیس با ایرانسل که اسپانسر استقلال هم هست، اجباری بوده و طبق قرارداد نمی‌توانند این قرارداد را لغو کنند. حال شنیدیم انصاری‌فرد در تلاش است تغییراتی در بندهای قرارداد همکاری ایجاد کند که منافع پرسپولیس در این قرارداد لحاظ شود. جالب است مدیران قبلی باشگاه پرسپولیس ۱۵ میلیارد از قرارداد خود با ایرانسل را پیش‌تر دریافت کرده و با این کار امکان تغییر اسپانسر را هم از خود گرفته‌اند!

 

رادو و بشار؛ طلبکارترین سرخ‌پوشان

برخی از بازیکنان پرسپولیس،هنوز بین ۱۰ تا ۲۰ درصد مبلغ قرارداد فصل قبل خود را از باشگاه دریافت نکرده‌اند. در این میان، بیشترین طلب برای بوژیدار رادوشویچ و بشار رسن است که هنوز موفق نشده‌اند این طلب را از باشگاه دریافت کنند. با توجه به اینکه طلب این دو بازیکن باید به شکل یورو پرداخت شود، باشگاه برای پرداخت این طلب با مشکلاتی روبه‌رو است. انصاری‌فرد قول داده این مشکل را به‌زودی برطرف کند.

 

موعد پرداخت به کالدرون گذشته

گابریل کالدرون، سرمربی آرژانتینی پرسپولیس هنوز موفق به دریافت طلبش از این باشگاه نشده است. زمانی هم که وعده پرداخت بخش اول قرارداد این مربی به او داده شده بود، گذشته و این مربی هنوز هیچ دریافتی‌ا‌ی از پرسپولیس نداشته است. باشگاه باید معادل یورویی مبلغ ۳۰۰ هزار دلار این مربی را در نیم‌فصل اول پرداخت کند ولی تاکنون مبلغی که باید در ابتدای فصل به این مربی و البته دستیارانش پرداخت می‌شد، به او داده نشده و انصاری‌فرد در تلاش است ارز لازم را برای پرداخت به این مربی و دستیارانش فراهم کند.

 

نامه شکایت برانکو در راه، انصاری‌فرد دنبال توافق

شکایت برانکو و دستیارانش از پرسپولیس به فیفا رسیده و به‌زودی نامه فیفا به دست مسئولان پرسپولیس خواهد رسید. مبالغ این شکایت سنگین است و پرسپولیس درصورت محکوم شدن باید آن را پرداخت کند. برانکو چیزی بیش از یک میلیون یورو از پرسپولیس طلب دارد و رقم طلب سه دستیار او هم به یک میلیون یورو می‌رسد و این یعنی یک بدهی حدودا ۲ میلیون یورویی روی دست پرسپولیس. البته باشگاه پرسپولیس هم روی قضیه ترک تیم توسط این ۴ نفر با داشتن قرارداد مدعی است، اما انصاری‌فرد اعلام کرده، قصد ندارد این پرونده را در فیفا دنبال کند و به دنبال توافق با برانکو و دستیارانش است. او به‌زودی با این ۴ نفر در بیرون از کشور نشستی خواهد داشت. اما ظاهرا انصاری‌فرد فعلا در باشگاه گرفتاری‌های بیشتری دارد.

 

بلاتکلیفی ۷ میلیارد پیش‌خورشده

اختلاف میان پرسپولیس و شرکت ریحان‌فیلم بر سر بلیت‌فروشی که حالا به شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی واگذار شده، هنوز رفع نشده است. ۷ میلیارد از این شرکت دریافت شده و حالا ریحان‌فیلم پولش را می‌خواهد. مذاکره انصاری‌فرد با مدیران این شرکت ادامه دارد و فعلا نتیجه‌ای نداشته است.

 

وثوق احمدی نه، نبی برگشت

محمد نبی عضو هیات‌مدیره پرسپولیس دیروز در جلسه هیات‌مدیره این باشگاه شرکت کرد. او بعد از تغییر مدیرعامل در جلسات حاضر نبود و گفته می‌شد خارج از کشور است. اما این خبر هم در شهر پیچید که او بعد از اینکه متوجه شد مدیرعامل پرسپولیس نیست، قصد ترک این هیات‌مدیره را داشت، اما او دیروز به جلسه هیات‌مدیره آمد تا فعلا همه‌چیز در قالب شایعه قرار بگیرد. از طرفی گفته می‌شد روزبه وثوق‌احمدی قرار است عضو هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس شود که شنیدیم این خبر اصلا صحت ندارد و صحبتی در این مورد مطرح نشده است. البته باید دید آیا از وجود وثوق‌احمدی در معاونت حقوقی باشگاه پرسپولیس استفاده خواهد شد یا نه.

 

کاشانی خانه‌نشین است

جعفر کاشانی، رئیس هیات‌مدیره پرسپولیس بعد از عمل جراحی‌اش، امکان حضور در جلسات هیات‌مدیره را ندارد و دیروز هم در جلسه حاضر نبود. او به‌تازگی از بیمارستان مرخص شده و در خانه استراحت می‌کند. به نظر می‌رسد فعلا کاشانی امکان حضور در جلسات هیات‌مدیره را ندارد.

منبع: فرهیختگان

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.