2024/05/03
۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
تجلیل پرسپولیس از دنیزلی

تجلیل پرسپولیس از دنیزلی

در شرایطی که‌10‌درصد از ظرفیت سکوها به هواداران پرسپولیس اختصاص یافته بود، هواداران این تیم برای حضور در جایگاه خود با مشکل مواجه شده بودند.

دوات آنلاین-دربی سرخ حساس‌ترین بازی هفته دوم لیگ بود که مثل همیشه پرهیجان و پرحاشیه بود و تقابل تراکتور و پرسپولیس که رویارویی دنیزلی با تیم سابقش هم بود، با شوت سرکش و مهارنشدنی حاج‌صفی بازیکن ملی‌پوش تراکتور به سود سرخ‌های تبریز تمام شد تا اولین برد شاگردان دنیزلی به ثبت اولین شکست شاگردان کالدرون منجر شود.

 

پرسپولیس با ترکیب بیرانوند، حسینی، خلیل‌زاده، شیری، نادری، نوراللهی، عالیشاه، ترابی، امیری، نعمتی و علیپور به مصاف تراکتور رفت و نیمه اول بار فنی نداشت و یک بازی فیزیکی در میانه میدان با کمترین شانس گل را شاهد بودیم.

 

2 تیم با تجمع در مرکز زمین در‌پی دیکته کردن خواسته خود بودند اما هیچ‌کدام در این راه توفیقی نداشتند تا این‌که شوت راه دور حاج‌صفی در ثانیه‌های پایانی، نیمه اول را به نفع تراکتور رقم زد. نیاز بود پرسپولیس برای جبران گل سرعت انتقال توپ‌اش را بالا ببرد و با اضافه شدن در حمله و ایجاد برتری عددی در یک سوم حریف، پاس‌های عرض پیا‌پی و سرعت دادن به بازی در نیمه زمین تراکتور و استفاده از برگشت‌ها دفاع تیم دنیزلی را به اشتباه وادار کند اما نه خط میانی و نه خط حمله پرسپولیس قادر به انجام آن نبودند و چیزی که از پرسپولیس در نیمه دوم دیده شد حملات احساسی و چشم بسته بود که البته تاثیری نداشت. شاید بتوان گفت تنها موقعیت جدی پرسپولیس ضربه آزاد نوراللهی بود که آن‌هم با واکنش خوب مظاهری از دست رفت. پرسپولیس کالدرون با پرسپولیس برانکو فاصله زیادی دارد و با این شکست کار سرمربی آرژانتینی سرخ‌ها برای بازی بعدی و دربی سرخابی سخت‌تر شد، همان‌طور که کار استراماچونی در استقلال دشوارتر شده است.

 

پرسپولیس مدافع قهرمانی خیلی زود و در هفته دوم متحمل شکست شد، آن‌هم در شرایطی که تیم‌های سپاهان و شهرخودرو در روز نخست هفته دوم با پیروزی مقابل حریفان شان دومین بردشان را به دست آوردند و 6 امتیازی شدند. حالا شاگردان یحیی و قلعه‌نویی صدرنشین لیگ هستند و پرسپولیس و استقلال با از دست دادن امتیازات ارزشمند ابتدای فصل، فعلا باید قید صدرنشینی را بزنند.

 

 در شرایطی که‌10‌درصد از ظرفیت سکوها به هواداران پرسپولیس اختصاص یافته بود، هواداران این تیم برای حضور در جایگاه خود با مشکل مواجه شده بودند.

 باشگاه پرسپولیس پیش از شروع این بازی با تصمیم محمدحسن انصاری‌فرد به تجلیل از مصطفی دنیزلی، سرمربی سابق خود پرداخت.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.