2024/04/30
۱۴۰۳ سه شنبه ۱۱ ارديبهشت
سارقان مادرودختری را کشتند

سارقان مادرودختری را کشتند

دو سارق که در جنایتی هولناک مادر و دختری را به قتل رسانده‌اند بعد از دستگیری به جرم خود اعتراف کردند.

دوات آنلاین-دو سارق که در جنایتی هولناک مادر و دختری را به قتل رسانده‌اند بعد از دستگیری به جرم خود اعتراف کردند.

 

به گزارش دوات آنلاین روز 18 بهمن ماه به کارآگاهان جنایی پلیس آگای شهرستان املش واقع در استان گیلان خبر دادند مادر و دختری در خانه‌شان در روستای کهنه گوراب به قتل رسیده‌اند. وقتی کارآگاهان در محل حادثه حاضر شدند دیدند زنی 70 ساله و دختر 36 ساله‌اش هدف ضربات پی‌درپی چاقو قرار گرفته و جان باخته‌اند.

 

کارآگاهان با بررسی صحنه جرم متوجه شدند از خانه مقتولان سرقت شده است. با توجه به این موضوع و به‌دلیل این‌که قتل نیمه شب اتفاق افتاده بود پلیس به این نتیجه رسید که مادر و دختر قربانی دزدی مرگبار شده‌اند.

 

تلاش پلیس برای شناسایی مظنون یا مظنونان احتمالی آغاز شد و آنها سرنخ‌هایی به دست آوردند که نشان می‌داد دو جوان 24 و 33 ساله احتمالا در این جرم دست دارند. این دو از افراد سابقه‌دار بودند و مدارک زیادی علیه‌شان جمع‌آوری شده بود.

 

به این ترتیب دو مظنون بازداشت شدند اما وقتی تحت بازجویی قرار گرفتند گفتند از این واقعه هیچ اطلاعی ندارند و در جنایت روستایی بی‌گناه هستند.

 

انکارهای متهمان فایده‌ای نداشت زیرا شواهد بسیاری از آن حکایت می‌کرد که قتل توسط آنها به وقوع پیوسته است. به همین دلیل بازجویی‌ها از این دو جوان ادامه یافت تا این‌که آنها به قتل اعتراف کردند.

 

یکی از متهمان در اعترافاتش گفت: ما از قبل برای سرقت از خانه پیرزن نقشه کشیده بودیم و حدس می‌زدیم او پول و طلای زیادی در خانه‌اش نگهداری می‌کند البته نقشه ما فقط برای دزدی بود و قصد نداشتیم کسی را بکشیم. شب حادثه در حالی‌که صورت‌های خود را پوشانده بودیم از روی دیوار وارد خانه زن مسن شدیم و شروع به سرقت کردیم اما پیرزن از خواب بیدار و با ما درگیر شد. او نقاب مرا از روی صورتم برداشت و چهره من را دید. در این موقع بود که دیدم دیگر راه چاره‌ای برایم نمانده است. چون او از من شکایت می‌کند و خیلی راحت مرا به زندان می‌اندازد. به همین دلیل او را با چاقو زدم. بعد از این‌که چند ضربه وارد کردم پیرزن جانش را از دست داد.

 

متهم در ادامه اعترافاتش گفت: در همین هنگام دختر پیرزن به‌خاطر سر و صدای ایجادشده بیدار شد و ما را دید. من هم چاره‌ای نداشتم جز این‌که او را هم به قتل برسانم. در نهایت بعد از کشتن دو زن طلاها و یک میلیون تومان پول نقدی را که در خانه بود برداشتیم و فرار کردیم.

 

بنا به این گزارش دو متهم در حال حاضر در زندان هستند و تحقیقات از آنها ادامه دارد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.