2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
قتل؛ پاسخ به تعرض

قتل؛ پاسخ به تعرض

مرد کارتن‌خواب جوان بود و تنها به همین خاطر من دلم برایش می‌سوخت و گاهی به دیدارش می‌رفتم و چیزهایی که لازم داشت می‌بردم. ما با هم ارتباط دوستانه داشتیم و او با من تماس می‌گرفت تا اینکه یک روز به من تعرض کرد.

دوات آنلاین-پسرنوجوانی که متهم است با همدستی مردی، کارتن‌خوابی را به قتل رسانده ادعا کرد مرد کارتن خواب به او تعرض کرده‌ بود.

 

به گزارش خبرنگار ما، این متهم نوجوان وقتی بازداشت شد که پلیس جسد مرد کارتن‌خواب را پیدا کرد و فهمید که قبل از مرگش آخرین بار نوجوانی به سراغش رفته‌ بود.

 

وقتی پوریا (پسر نوجوان) بازداشت شد در اعترافاتش گفت: مرد کارتن‌خواب جوان بود و تنها به همین خاطر من دلم برایش می‌سوخت و گاهی به دیدارش می‌رفتم و چیزهایی که لازم داشت می‌بردم. ما با هم ارتباط دوستانه داشتیم و او با من تماس می‌گرفت تا اینکه یک روز به من تعرض کرد. این موضوع خیلی من را اذیت کرد. او دست بردار نبود و مدام من را اذیت میکرد و از من می خواست تن به خواسته‌هایش بدهم تا اینکه یک روز موضوع را با یکی از آشنایانم به نام کامران در میان گذاشتم.

به او گفتم مرد کارتن‌خواب به من تعرض کرده و برای اینکه دست از سرم بردارد می‌خواهم به او گوشمالی بدهم. کامران هم قبول کرد به من کمک کند. روز حادثه با هم سراغ مرد کارتن‌خواب رفتیم و با اینکه قرار بود او را فقط گوشمالی بدهیم اما کامران با ضربه‌ای که به شاهرگ مقتول زد او را به قتل رساند.

از آنجایی که مرد کارتن‌خواب تنها بود ما فکر نمی‌کردیم کسی سراغمان را بگیرد و جسد را همانجا رها کردیم اما زمانی که مردم چند روز جسد در همان مکان ماند و بوی تعفن همه جا را فراگرفت پلیس را خبر کردند.

 

در ادامه رسیدگی به این پرونده کامران بازداشت شد. او اتهام قتل را قبول نکرد و گفت: وقتی پوریا به من گفت از سوی مرد کارتن خواب مورد آزار قرار گرفته و قصد انتقام گیری دارد من قبول نکردم  به او کمک کنم و گفتم شکایت کن اما گفت زمان زیادی گذشته و نمی‌تواند چیزی را ثابت کند. او خیلی اصرار کرد و من هم قبول کردم کمکش کنم قرار بود ما فقط مقتول را بزنیم و قراری برای کشتن نبود اما پوریا که خیلی از دست او عصبانی بود با چاقو ضربه‌ای زد و او را کشت. من در قتل نقشی نداشتم و عامل قتل پوریا است.

 

در تحقیقات بعدی ماموران خانواده مرد کارتن‌خواب را شناسایی کردند و آنها نیز وقتی متوجه شدند مرد جوان به قتل رسیده‌ است خواستار مجازات متهمان شدند.

 

با پایان بررسی‌های انجام گرفته کیفرخواست علیه متهمان صادر و پرونده برای رسیدگی به شبعه 4 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده‌ شد.

 

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.