2024/05/18
۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
قتل به خاطر تمسخر چشم های بادامی

قتل به خاطر تمسخر چشم های بادامی

من چشم‌های کشیده‌ای دارم و پلک‌هایم روی هم است و شبیه به چینی‌ها هستم به همین خاطر مقتول که بیژن نام دارد من را مسخره می‌کرد و اسم من را رامین مغول گذاشته‌ بود این حرفش من را خیلی ناراحت می‌کرد و بارها سر این موضوع با هم درگیر شده‌ بودیم.

دوات آنلاین-چشم‌های بادامی مرد جوان که مورد تمسخر دوستانش قرار می‌گرفت درگیری خونینی را رقم زد که طی آن مرد جوانی به قتل رسید.

 

به گزارش دوات آنلاین این مرد جوان سال 96 مورد حمله قرار گرفت و به ضرب چاقو به قتل رسید. بعد از بررسی‌های پلیس ماموران متوجه شدند ضارب جوانی به نام رامین است که با مقتول درگیری قدیمی داشته‌ است. رامین بعد از دستگیری گفت: من چشم‌های کشیده‌ای دارم و پلک‌هایم روی هم است و شبیه به چینی‌ها هستم به همین خاطر مقتول که بیژن نام دارد من را مسخره می‌کرد و اسم من را رامین مغول گذاشته‌ بود این حرفش من را خیلی ناراحت می‌کرد و بارها سر این موضوع با هم درگیر شده‌ بودیم.

تا اینکه روز حادثه یک نفر آدرس خواسته  و بیژن هم گفته بود از رامین مغول بپرس. آن فرد هم سراغ من آمد و گفت: رامین مغول شما هستید؟ این موضوع من را خیلی عصبانی کرد و با بیژن دعوا کردم. درگیری بین ما بالا گرفت هم دوستان بیژن بودند و هم دوستان من. به همین خاطر هم دعوا خونین شد. بیژن با چوب به من حمله کرد و من هم چاقو داشتم و در دفاع از خودم یک چاقو به سمت بیژن پرت کردم.

 

متهم گفت:من قصد کشتن او را نداشتم ضمن اینکه بجز من کسانی دیگر هم بودند که چاقو داشتند و احتمال دارد آنها دست به این کار زده‌ باشند.

 

این در حالی بود که دیگر شرکت کنندگان در درگیری رامین را به عنوان ضارب معرفی کردند.

 

با پایان گفته‌های متهم و شاهدان پرونده و سایر مدارک موجود در پرونده کیفرخواست علیه متهم صادر و پرونده برای رسیدگی به شعبه 4 دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد و متهم به زودی پای میز محاکمه می‌رود.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.