2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
قربانی کودک‌آزاری به اتهام کودک‌کشی محاکمه می‌شود

قربانی کودک‌آزاری به اتهام کودک‌کشی محاکمه می‌شود

در کودکی مورد آزار و اذیت قرار گرفتم. این اتفاق زندگی‌ام را تحت تاثیر قرار داد طوری که هرگز آرامش نداشتم و همیشه عصبی و مضطرب بودم

دوات آنلاین-پسری جوان که در کودکی مورد آزار و اذیت قرار  گرفته بود به اتهام قتل یک کودک پای میز محاکمه می‌رود. این متهم مدعی است به این دلیل مرتکب قتل شده که مقتول سرنوشتی مشابه او پیدا نکند.

خانواده پسری 11 ساله به نام ابوالفضل روز 17 شهریور وقتی از غیبت پسرشان مطلع شدند به پلیس آگاهی رفتند و موضوع را گزارش دادند. آنها گفتند فرزندشان برای بازی به پارکی در نزدیکی خانه‌ان واقع در میدان رازی رفته و بعد از آن ناپدید شده است.

پس از طرح این شکایت تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی برایپیداکردن ابوالفضل وارد عمل شدند. آنها ابتدا به جست‌وجو در حوالی خانه این کودک پرداختند اما ردی از او به‌دست نیاوردند همین امر دو فرضیه را پیش روی پلیس قرار داد. نخست آن‌که کودک را با انگیزه انتقام‌جویی یا اخاذی ربوده باشند و دوم این‌که پسربچه به قتل رسیده باشد. احتمال صحت فرضیه اول بسیار ضعیف بود زیرا هیچ تماسی با والدین ابوالفضل گرفته نشده و درخواستی نیز اعلام نشده بود.

در شرایطی که امیدها برای زنده یافتن کودک بسیار کم‌رنگ شده بود کارآگاهان سرنخ‌هایی به‌دست آوردند که نشان می‌داد پسربچه آخرین بار همراه یکی از جوانان محل به نام علی دیده شده است. به این ترتیب علی بازداشت شد.

این جوان 23 ساله که ابتدا مدعی بود خبری از این ماجرا ندارد در بازجویی‌های تخصصی به اغفال کودک و قتل او اعتراف کرد. متهم گفت:"من در کودکی مورد آزار و اذیت قرار گرفتم. این اتفاق زندگی‌ام را تحت تاثیر قرار داد طوری که هرگز آرامش نداشتم و همیشه عصبی و مضطرب بودم. ابوالفضل مرا یاد بچگی خودم می‌انداخت و به این فکر می‌کردم اگر بلایی که سر من آمد برای او هم تکرار شود زندگی‌اش خراب می‌شود. به همین دلیل روز حادثه او را به بهانه دیدن کبوتر به خانه‌ام کشاندم و با ضربات چاقو کشتم. بعد از آن برای این‌که جسد را از بین ببرم و کسی متوجه قتل نشود از برادرم کمک گرفتم. ما جنازه پسربچه را در یک چمدان گذاشتیم و به جاده تهران- قم رفتیم. سپس چمدان را در محلی خلوت رها کردیم."

ماموران بعد از شنیدن اعترافات متهم به محل اعلام شده رفتند و با پیدا کردن چمدان جنازه کودک را یافتند و به پزشکی قانونی منتقل کردند. متخصصان بعد از انجام آزمایش‌های لازم اعلام کردند روی پیکر ابوالفضل آثار 50 ضربه چاقو دیده می‌شود و او به‌علت شدت جراحات و خونریزی زیاد جانش را از دست داده است.

پس از آن پرونده اتهامی علی در دادسرای امور جنایی تهران به جریان افتاد و متهم مدعی شد از بیماری روانی رنج می‌برد. او گفت این مشکلش در اتفاقی ریشه دارد که در کودکی برایش رخ داده بود.

متخصص پزشکی قانونی درباره ادعای علی تحقیق اما اعلام کرد او از نظر روانی سالم است و جنونی که مسئولیت کیفری را از او سلب کند ندارد. متهم به این نظر اعتراض کرد به همین دلیل این بار تیمی سه نفره علی را مورد معاینه قرار دادند و آنها نیز همین نظر را تایید کردند. متهم باز هم قانع نشد و اصرار کرد به جنون مبتلا است. سومین مرتبه گروهی 5 نفری از متخصصان به بررسی شرایط روانی علی پردداختند و آنها نیز به این نتیجه رسیدند که متهم جنون ندارد.

به این ترتیب تحقیقات مقدماتی از قاتل ابوالفضل تکمیل و قرار مجرمیت و کیفرخواست علیه او صادر شد.

بنا به این گزارش متهم به‌زودی پای میز محاکمه می‌رود.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.