2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
تعرض پسر افغانستانی به دختر ایرانی در اتوبان باقری

تعرض پسر افغانستانی به دختر ایرانی در اتوبان باقری

آیا او دختران دیگری را نیز مورد آزار جنسی قرار داده است؟ این سوالی است که قضات دادگاه کیفری استان تهران دستور داده‌اند درخصوص آن از جوان افغانستانی تحقیق شوند. این جوان فعلا به تعرض به یک دختر متهم شده است.

دوات آنلاین-آیا او دختران دیگری را نیز مورد آزار جنسی قرار داده است؟ این سوالی است که قضات دادگاه کیفری استان تهران دستور داده‌اند درخصوص آن از جوان افغانستانی تحقیق شوند. این جوان فعلا به تعرض به یک دختر متهم شده است.

به گزارش خبرنگار ما،دو هفته قبل مردی به ماموران پلیس مراجعه کرد و مدعی شد دختر جوانش مورد تعرض قرار گرفته‌است. این مرد به پلیس گفت حدود ساعت 8 شب وقتی به خانه برگشت در حالیکه بدنش مجروح شده‌بود او را دیدم دخترم  گفت از سوی جوانی مورد تعرض قرار گرفته‌است.

این دختر جوان در توضیح آنچه اتفاق افتاده‌بود به پلیس گفت: من از اتوبان باقری داشتم به خانه می‌رفتم از فضای سبز کنار اتوبان راه می‌رفتم که یکدفعه جوانی به من حمله کرد ومن را کتک زد و بعد به داخل جوی آب انداخت و مورد تعرض قرار داد. مرد جوان به شدت من را کتک زد و توانمقاومت را از من گرفته‌بود.

با توجه به شکایت این دختر و پدرش پرونده برای رسیدگی به اداره اگاهی سپرده شد و دختر جوان نیز به پزشکی قانونی معرفی شد. در حالیکه پزشکی قانونی تعرض به دختر جوان را مورد تایید قرار داده‌بود. پدر این دختر دوباره به ماموران مراجعه کرد و از وجود یک قربانی دیگر در این خصوص خبر داد. او گفت: وقتی داشتم در مورد آنچه برای دخترم اتفاق افتاده با یکی از همسایه‌ها صحبت می‌کردم او به من گفت که چند روز قبل حادثه‌ای مشابه برای خواهرش به وجود امده‌است اما از انجایی که به خواهرش تعرضی نشده‌است بنابراین موضوع را به پلیس گزارش نداده‌است وقتی ماموران دوست این مرد را مورد بازجویی قرار دادند اوتایید کرد که چند روز قبل از حادثه ای که برای دختر جوان اتفاق افتاده خواهر او نیز به همین شیوه مورد ضرب و جرح قرار گرفته است. تا اینکه پدر دختر یکبار دیگر به ماموران مراجعه کرد و مدعی شد جوان متعرض را شناسایی کرده‌است او گفت: چند دقیقه پیش پسری را با مشخصاتی که دخترم گفته‌بود او را تعقیب کردم من ادرسش را دارم.

به این ترتیب  پسر جوان را بازداشت شد او به تعرض اعتراف کرد و گفت: وقتی دختر جوان را دیدم از خود بی خود شدم و فکر نمی‌کردم چنین اتفاقی بیفتد و دستگیر شوم.

متهم که برای تحقیقات بیشتر به شعبه 11 دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی متین‌راسخ اورده شده بود در گفت وگویی کوتاه به خبرنگار ما گفت: 19 ساله هستم و چند ماه قبل از افغانستان به ایران امدم 7 ماه بود که کار می‌کردم برای خانواده‌ام پول می‌فرستادم نمی‌دانم در مورد کاری که کردم چه بگویم پشیمان هستم. من بجز این دختر یکبار دیگر هم با دختری چنین رفتاری کردم.

قاضی متین‌راسخ از کسانی که احتمالا قربانی این جوان افغانستانی شده‌اند خواست تا به شعبه 11 دادگاه کیفری استان تهران مراجعه کنند و اطمینان داد مشخصات انها محفوظ خواهد ماند و دادگاه امانتدار صحبتهای انها خواهد بود.

تحقیقات در این پرونده همچنان ادامه دارد

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.