2024/07/27
۱۴۰۳ شنبه ۶ مرداد
جزییات تازه از پرونده سرهای بریده

جزییات تازه از پرونده سرهای بریده

متهم پیش از انقلاب برای مدتی در نهادی امنیتی در نخست‌وزیری مشغول به کار بود. این مرد 4 سلاح شکاری مجوزدار دارد که همگی کشف شده‌اند. اوهمچنین چهار مدرک کارشناسی دارد و سال‌ها در انگستان زندگی کرده ‌است.

دوات آنلاین-مردی که متهم است بعد از کشتن پسرخوانده‌اش و همسر او سر آنها را بریده و در خیابان شیخ بهایی رها کرده است همچنان در بازداشت به‌سر می‌برد. او در بازجویی‌ها جزییات تازه‌ای را از جنایت خود فاش کرده است.

متهم پیش از این گفته بود چون او و همسرش بچه‌دار نمی‌شدند بهرام(یکی از مقتولان) را به فرزندخواندگی قبول کردند. بهرام خواهرزاده همسر متهم بود که از کودکی نزد خاله و شوهر خاله‌اش زندگی و سپس ازدواج کرد. متهم در اعترافات اولیه‌اش گفته بود:از مدت‌ها قبل با بهرام اختلاف داشتیم چون او معتاد شدید به شیشه و کراک بود و تمام وسایل زندگی را می‌برد و می‌فروخت.از چند روز پیش از جنایت تنش و درگیری مابین ما بیشتر شد طوری که بهرام حتی همسرم را کتک زده همین علت همسرم را روز یکشنبه  به خانه خواهرش فرستادم و من با بهرام و همسرش در خانه تنها شدیم. روز یکشنبه مورخه هشتم مرداد بهرام دوباره شروع به فحاشی و شکستن در و ضربه به دیوار کرد؛ رفت داخل آشپزخانه؛ می‌خواست برگردد به اتاق خودش که من در را باز کردم و سریع تیراندازی کردم؛ افتاد روی زمین؛ رفتم جلو و تیر دوم را به سرش زدم.

متهم در توضیح بیشتر تصریح کرد:‌ زن بهرام با شنیدن صدای تیراندازی آمده بود که ببیند چه شده؛ تا از لای در بیرون آمد با تیر به سینه‌اش زدم. رفت و افتاد روی تخت؛ وقتی رفتم داخل دیدم روی تخت افتاده که تیر دوم را به سرش زدم و کارش تمام شد. سپس با اره [برقی] که از قبل در خانه بود شروع کردم به ....؛ از روز جنایت در خانه تنها هستم و موضوع را به هیچ کس نگفتم و از آن روز همسرم هنوز به منزل نیامده است.

اکنون مشخص شده متهم  پیش از انقلاب برای مدتی در نهادی امنیتی در نخست‌وزیری مشغول به کار بود. این مرد 4 سلاح شکاری مجوزدار دارد که همگی کشف شده‌اند. اوهمچنین چهار مدرک کارشناسی دارد و سال‌ها در انگستان زندگی کرده ‌است. همچنین به گفته متهم بهرام(یکی از مقتولان) تا کلاس پنجم درس خوانده و بعد از آن شرارت‌های زیادی می‌کرد. مقتول راننده یک آژانس بود و در 20 سالگی با همسرش ازدواج کرد. هردو آنهاشیشه اعتیاد داشتند.

محمد شهریاری رییس دادسرای جنایی تهران درباره چگونگی دستگیری متهم گفت: با تحقیقات کارشناسی که انجام دادیم متوجه شدیم متهم یک ماشین کم‌یاب دارد که فقط چند نفر در تهران از آن خودرو دارند که در بررسی‌ها مشخص شد یک نفر از مالکان در محدوده امیرآباد(نزدیک محل کشف جسد) زندگی می‌کند در تحقیق از محل مشخص شد مالک ماشین(متهم پرونده) پسر و عروسی دارد که چند روزی است در خانه نیستند وقتی از مرد سوال شد چرا مفقود شدن آنها را گزارش نکرده‌  گفت که چون پسرش و عروسش به شیشه اعتیاد داشتند به پلیس گزارش نداده ‌است. اما در تحقیقات بعدی به قتل انها اعتراف کرد و جزئیات را گفت.

متهم در بازجویی‌ها جزییات جنایت را شرح داده و گفته است از کرده‌اش پشیمان نیست.

در حال حاضر اولیای دم زن جوان نیز شناسایی شده‌اند و تحقیقات از آنها هم ادامه دارد.

12jav.net

 

پیشنهادات ما
کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.