2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
برای رفع خشکی لب ها چی خوب است

برای رفع خشکی لب ها چی خوب است

روش های خانگی برای درمان و رفع خشکی و ترک خوردگی لب ها چیست؟

دوات آنلاین -خشکی و ترک خوردن لب ها بسیار آزاردهنده است اما شما می توتنید با روش های خانگی این مشکل را رفع و درمان کنید.

 

دلایل ترک خوردن لب ها

خراسان نوشت: ترک خوردن لب‌ها عوامل متعددی از جمله کم آبی بدن و استفاده از دارو  دارد اما اغلب بر اثر عوامل و شرایط محیطی و آب و هوایی ‌،  وزش باد و سرمای هوا ایجاد می‌شود برای همین است که در پاییز و زمستان با خشکی بیشتر لب‌ها مواجه می‌شویم.اما شما می‌توانید با چند روش کاملا ساده این ترک‌ها را درمان کنید.

برای درمان و رفع ترک خوردگی لب ها چی خوب است

نوشیدن آب برای رفع خشکی لب

زمانی که کمبود آب در بدن اتفاق می‌افتد، خشکی پوست ایجاد می‌شود. لب‌ها هم از این خشکی مستثنا نیستند. نوشیدن آب به اندازه کافی الزامی است به ویژه در فصل‌های سرد سال که کمتر دچار تشنگی و تعریق می‌شوید .

 

بیشتر بخوانید: چکار کنیم پوست مان سفید شود

 

درمان خشکی لب ها با عسل و جوجوبا بسازید

یکی از ماسک های خانگی برای داشتن  لب‌های نرم و با طراوت، ماسک عسل و روغن جوجوباست. شما می‌توانید ترکیب این دو ماده را شب‌ها روی لب بمالید و روز بعد، با آب ولرم بشویید.

 

آلوئه ورا برای درمان ترک لب ها خوب است

ژل آلوئه ورا سرشار از انواع ویتامین‌های مورد نیاز پوست است. بسیاری از شرکت‌های تولید کننده لوازم آرایشی در رژ لب‌های خود از عصاره آلوئه ورا استفاده می‌کنند. استفاده از روغن آلوئه ورا هم که ترکیبی از روغن زیتون و ژل آلوئه وراست، برای رفع خشکی پوست و ترک های پوستی مناسب است.

 

حتما بخوانید: بهترین روش برای از بین بردن چربی صورت

 

لب های خود را با روغن نارگیل چرب کنید

روغن نارگیل برای رفع خشکی پوست شگفت انگیز است. اگر از این روغن روی لب‌ها استفاده شود، نه تنها لطافت خاصی به لب‌ها می‌بخشد، بلکه مشکل ترک خوردگی و پوسته پوسته شدن لب‌ها را کاملا رفع می‌کند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.