2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
فواید بخار آب برای پوست صورت چیست

فواید بخار آب برای پوست صورت چیست

چگونه از بخار آب برای سلامت و درخشندگی پوست صورت خود استفاده کنیم و روش حمام بخار آب جوش چگونه است؟

دوات آنلاین -حتما شما هم شنیده اید بخار آب جوش فواید زیادی به ویژه برای پوست دارد البته منظور از آب جوش به این معنا نیست که آب حتما باید به نقطه جوش رسیده باشد بلکه همان گرم بودن آب کافی است. شما با این آب می توانید حمام بگیرید تا گوست صورت تان را شفاف و درخشنده کنید.

با فایده های بخار آب برای پوست صورت آشنا شوید

بخار آب برای چی خوب است

به نوشته ایسکانیوز به نقل از سایت حروف عربی بخار آب برخی از بیماری‌های تنفسی مانند سینوزیت و عفونت گلو را درمان می‌کند و نقش مهمی را در رفع گرفتگی بینی و گلو و باز کردن سینوس‌های بینی دارد.

 

چربی‌های اضافی بدن را می‌سوزاند. همچنین گردش خون در بدن را بهبود و فعال می‌کند.

 

فایده بخار آب برای پوست

بخار آب درخشندگی پوست را افزایش می‌دهد.

 

بیشتر بخوانید: فایده رز واتر برای پوست

 

پوست را مرطوب و منافذ آن را باز می‌کند.

 

سلول‌های مرده را از بین می‌برد.

 

شفاف کننده پوست است و باعث افزایش خلوص آن می شود.

 

همچنین پوست را از گرد و غبار، کثیفی و بقایای آرایش پاک می‌کند و ترشحات چربی اضافی را که منجر به پیدایش جوش‌ های سرسیاه می‌شود، از بین می‌برد.

 

سموم و مواد مضر را از پوست پاک می‌کند.

 

ظاهر بینی را که به دلیل شرایط آب و هوایی کشیده می‌شود، بهبود می‌بخشد.

روش درست استفاده از حمام بخار آب برای پوست صورت چگونه است

چگونه حمام بخار آب بگیریم

یک حوله آماده کنید، قبل از اینکه آب به جوش بیاید، وازلین را به صورت خود بمالید و مطمئن شوید که چشمان خود را بسته نگه داشته اید تا آسیبی به آن‌ها نرسد.

 

بدانید: فواید و ضررهای کرم ضدآفتاب

 

موهای خود را کاملا بپوشانید و از صورت خود دور نگه دارید.

 

از نزدیک شدن بیش از حد به بخار آب خودداری کنید تا پوستتان نسوزد، حالا احساس می‌کنید که صورت تان شروع به خیس شدن با آب کرده است، بگذارید عرق کند.

 

از یک سواب پنبه‌ای برای انجام حرکات دایره‌ای استفاده کنید تا بخار وارد منافذ شود و مطمئن شوید که از طریق بینی و سپس از دهان به خوبی تنفس می‌کنید.

 

به مدت یک ربع به همان حالتی که هستید بمانید، سپس صورت خود را کمی از آب دور کنید تا خشک شود، سپس حوله را بردارید، دوباره پوست را با یک تکه پنبه بمالید، سپس صورت خود را با آب سرد بشویید و هر کدام را بمالید و در پایان از کرم مرطوب کننده برای بستن مجدد منافذ استفاده کنید.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.