2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
تونر خانگی برای پوست خشک با خیار، آب برنج و نارگیل

تونر خانگی برای پوست خشک با خیار، آب برنج و نارگیل

اگر پوست شما خشک است برای محافظت از آن و حفظ رطوبت می توانید از تونرهای خانگی که در این مطلب آموزش داده شده است استفاده کنید.

دوات آنلاین -تونرها یک مرحله اصلی و ضروری برای مراقبت روزانه پوست محسوب می شوند زیرا آلودگی ها و باقی مانده های آرایش و چربی اضافه را از روی صورت پاک می کنند اما معمولا تونرهایی که در بازار موجود است شیمیایی هستند. در ادامه به شما ساخت چند تونر خانگی را خواهیم گفت.

 

تونر آب برنج

خراسان نوشت تونر آب برنج باعث تولید کلاژن می شود و به آرام کردن پوست و کاهش التهاب کمک می کند. همچنین برای انواع پوست مناسب است.

 

مواد لازم

نصف فنجان برنج و یک و نیم فنجان آب

 

دستور تهیه تونر آب برنج

برنج را درون ظرفی بریزید و بشویید تا آب آن شفاف شود سپس روی آن آب بریزید تا روی برنج ببندد و بگذارید 12-24 ساعت بماند، برنج را از آب صاف کنید و آب آن را در شیشه یا بطری بریزید و به عنوان تونر استفاده کنید.

روش درست کردن تونر خانگی برای پوست خشک

تونر صورت آب نارگیل برای پوست خشک

اگر به یک تونر عالی برای پوست خشک نیاز دارید، این تونر قطعا آب نارگیل خواهد بود. آب نارگیل به تغذیه و مرطوب کردن پوست خشک کمک می کند.

 

بیشتر بخوانید: فواید بخار آب برای پوست صورت چیست

 

مواد مورد نیاز

یک فنجان آب نارگیل

یک عدد لیموترش

 

طرز تهیه تونر خانگی آب نارگیل

آب لیموترش تازه فشرده شده را با آب نارگیل مخلوط و مواد را با هم ترکیب کنید. تونر شما آماده است.

کدام تونرهای خانگی برای پوست خشک مناسب است

حفظ رطوبت پوست با تونر خیار

خیار برای حفظ رطوبت پوست لازم است و باید گفت معجزه می‌کند وآب پوست شما را تعدیل خواهد کرد.

 

دانستنی: روش استفاده از جوش شیرین برای از بین بردن جوش

 

روش درست کردن تونر خیار

خیار را پوست بگیرید و کاملا بشویید و آن را به قطعات کوچک برش دهید سپس آن را در یک قابلمه بریزید و آب به آن اضافه کنید  ،قابلمه را به مدت 5-7 دقیقه روی حرارت ملایم قرار دهید (جوش نیاید)اکنون آن را از روی حرارت بردارید و بگذارید خنک شود.خیار و آب را در مخلوط کن بریزید و مواد را با هم مخلوط کنید. تونر شما آماده است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.