2024/04/23
۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت

فیلم طرز تهیه بادمجان شکم پر بدون گوشت

دستور پخت بادمجان شکم پر بدون استفاده از گوشت را در این ویدئو از برنامه به خانه بر می گردیم تماشا کنید.

دوات آنلاین -بادمجان شکم پر طرفداران خاص خودش را دارد و طرز تهیه آن نیز خیلی متفاوت است اما در فیلم بالا یکی از دستور پخت های خوشمزه و بدون گوشت را می بینید.

 

برای بادمجان شکم پر چی نیاز داریم

بادمجان متوسط ۴عدد

گردو خرد شده۵۰گرم

نعنا خشک ۴ قاشق سوپ خوری

زردچوبه۲ قاشق چایخوری

سیر رنده شده۴حبه

فلفل سیاه‌ مقداری

پیاز داغ ۵ قاشق سوپ خوری

رب گوجه فرنگی۴ قاشق سوپ خوری

آب ۲پیمانه

طرز تهیه و دستور پخت بادمجان شکم پر گیاهی را یاد بگیرید

دستور پخت بادمجان شکم پر گیاهی

درون تابه کمی روغن بریزید سیر رنده شده را تفت دهید نعنا خشک را اضافه کنید سپس ادویه ها را اضافه کرده در آخر گردو خرد شده و پیاز را اضافه کنید کمی هم بزنید و شعله را خاموش کنید تا مواد کمی خنک شود.

 

فیلم: طرز تهیه بادمجان تنوری با فر یا تابه

 

بادمجان ها را پوست بگیرید و در مقداری روغن کمی سرخ کنید سپس به کمک یک چاقو یک برش سطحی روی شکم بادمجان بیاندازید و از مواد آماده شده داخل شکم بادمجان ها را پر کنید.

 

داخل یک ظرف ۱حبه سیر و مقداری روغن بریزید روی شعله بگذارید و اجازه دهید کمی تفت بخوردتا عطر سیر آزاد شود سپس رب گوجه فرنگی را درون آن تفت دهید پس از اینکه رنگ رب آزاد شد ادویه (زردچوبه و فلفل سیاه)را اضافه کنید.

 

سپس ۲پیمانه آب درون آن بریزید و اجازه دهید که سس کمی غلیظ شود سپس بادمجانهای شکم پرشده را درون سس بچینید و‌اجازه دهید برای نیم ساعت آرام آرام جا بیفتد و آماده سرو شود.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.