2024/05/04
۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
بیوگرافی سعید زارعی بازیگر نقش متین در سریال بی نشان

بیوگرافی سعید زارعی بازیگر نقش متین در سریال بی نشان

سعید زارعی در سومین حضور تلویزیونی خودش در سریال بی نشان نقش متین را برعهده دارد. با زندگینامه او آشنا شوید.

دوات آنلاین -سعید زارعی بازیگر جوانی است که در سریال بی نشان نقش متین را بازی کرده و سومین تجربه تلویزیونی خودش را رقم زده است. بیوگرافی این هنرمند در ادامه آمده است.

سعید زارعی بازیگر نقش متین در سریال بی نشان

آغاز بازیگری سعید زارعی

زارعی متولد سال 1369 است. او در دانشگاه در رشته بازیگری درس خوانده و این هنر را از بازی روی صحنه تئاتر شروع کرده است. او در تئاتر تجربه کارگردانی نیز دارد و بازی های خوبش باعث شد میان همکاران کاملا شناخته شود.

 

این هنرمند علاوه بر بازیگری و کارگردانی نویسندگی نیز می کند و تجربه بازی در فیلم های کوتاه را نیز دارد.فیلم کوتاه روز برای شب تولید سال 1397 یکی از کارهای او است.

سعید زارعی بازیگر نقش متین در سریال بی نشان

فیلم های سینمایی سعید زارعی

زارعی در فیلم مرتضا بازی کرده که یک فیلم جنایی است. داستان این فیلم قصه زندگی مرتضا جوان شهرستانی است که بعد از زلزله بم برای کار و زندگی و تحصیل به تهران آمده اما ناخواسته مرتکب قتلی می شود که فصل دیگری در زندگی او رقم می خورد.

 

فیلم اخراجی ها به کارگردانی مسعود ده نمکی، هجوم به کارگردانی شهرام مکری و به کبودی یاس از دیگر کارهای سینمایی این بازیگر است.

سعید زارعی بازیگر نقش متین در سریال بی نشان

بازی در نقش متین در سریال بی نشان

سعید زارعی قبل از اینکه به عنوان بازیگر در سریال بی نشان جلوی دوربین برود تجربه دو مجموعه تلویزیونی دیگر را نیز داشت. سریال زندگی زیباست اولین کار او در حوزه بود که البته با تاخیر بسیار زیاد پخش شد و حذف بخش هایی از این مجموعه با اعتراض بازیگران همراه بود.

 

او در ادامه فعالیت های هنری اش در فصل دو سریال روزگار جوانی به ایافی نقش پرداخت که از شبکه 5 پخش شد اما این سریال نتوانست موفقیت فصل اول خودش را تکرار کند. حالا زارعای در سریال بی نشان نقش متین را برعهده دارد که یک خبرنگار جوان است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.