2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
سریال آتش سرد چند قسمت است، ساعت پخش و تکرار

سریال آتش سرد چند قسمت است، ساعت پخش و تکرار

سریال آتش سرد در چند قسمت ساخته شده و چه ساعت هایی از شبکه دو پخش و تکرار می شود؟

دوات آنلاین -سریال آتش سرد مجموعه جدید شبکه دو است که داستانی اجتماعی دارد و بازیگران مطرح و پیشکسوت در آن بازی کرده اند.

 

تعداد قسمت های آتش سرد

در سریال آتش سرد مردی میانسال به نام محسن تاجیک که نقش او را پرویز پورفلاحی بازی کرده، مدتها در جبهه بوده و به دلیل موج گرفتگی مشکلاتی برایش ایجاد شده که باید تحت عمل جراحی قرار بگیرد. او یک گلخانه را اداره می کند و از طرفی وظیفه مهم دیگری نیز دارد. او قیم برادرزاده همسرش به نام فرید است.

 

پدر و مادر فرید را در یک سانحه جان باخته اند و نیمی از کارخانه‌ بزرگ آنها به فرید رسیده است. محسن قیم قانونی فرید است و باید در اداره کارخانه مشارکت کند اما متوجه می شود حساب های بانکی کارخانه دستکاری شده و مشکلاتی وجود دارد.

 

سریال آتش سرد که رضا ابوفاضلی آن را کارگردانی کرده در 30 قسمت ساخته شده و داستانش را خیلی خوب و سرراست روایت می کند.

عکسی از سریال آتش سرد

ساعت پخش و تکرار از شبکه 2

قبل از هر چیز بد نیست یادآور شویم شبکه 2 روزهای پنج شنبه و جمعه سریال روزانه خودش را پخش نمی کند بنابراین برای تماشای آتش سرد باید از شنبه تا چهارشنبه منتظر باشید. زمان پخش این سریال نیز هر شب ساعت 9 و ربع است و تکرار آن نیز در ساعت های ۵:۳۰ بامداد و ۹:۲۰ صبح روز بعد روانه آنتن می شود.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.