2024/04/23
۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت
بیوگرافی مریم موسویان بازیگر نقش اسرا در سریال آتش سرد

بیوگرافی مریم موسویان بازیگر نقش اسرا در سریال آتش سرد

مریم موسویان در سریال آتش سرد نقش دکتر اسرا تاجیک را بازی کرده است. با زندگینامه او آشنا شوید.

دوات آنلاین -مریم موسویان بازیگر جوانی است که او را در سریال آتش سرد در نقش دکتر اسرا تاجیک می بینیم و یکی از شخصیت های اصلی داستان است. به همین بهانه بیوگرافی این هنرمند را مرور کرده ایم.

 

مریم موسویان؛ بازیگری از جنس تئاتر

مریم موسویان بازیگری را از روی صحنه نمایش شروع کرده و در عرصه تئاتر موفق بوده است. بسیاری از بازیگرانی که قبل از رفتن جلوی دوربین صحنه تئاتر را تجربه می کنند آینده هنری قوی تر بهتری خواهند داشت و یکی از توصیه های اساتید بازیگری نیز همین است که هنرمندان جوان ابتدا تئاتر را تجربه کنند و به کسب دانش در این زمینه بپردازند.

 

موفقیت موسویان روی صحنه نمایش راه او را برای بازی در تلویزیون نیز باز کرد.

مریم موسویان بازیگر نقش اسرا در سریال آتش سرد

فیلم ها و سریال های مریم موسویان

مریم موسویان تاکنون در سینما حضور فعالی نداشته اما برای تلویزیون بازی کرده است. او در سریال شاهرگ حضور داشت و در سریال جشن سربرون نیز بازی کرده که البته هنوز پخش نشده است.

مریم موسویان بازیگر نقش اسرا در سریال آتش سرد

بازی در نقش اسرا در سریال آتش سرد

سریال آتش سرد مجموعه جذابی است، داستانی پرکشش دارد و بازیگران شاخص و مطرحی در آن حضور دارند. مریم موسویان نیز در این سریال یکی از نقش های اصلی را عهده دار شده است. اسرا تاجیک پزشک جوانی است که به کار خودش تعهد زیادی دارد و از سویی در آستانه تشکیل زندگی مشترک با گره ها و موانعی مواجه می شود که غیرمنتظره است و زندگی او را دستخوش تحولات زیادی می کند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.