2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
بیوگرافی مهسا کرامتی بازیگر نقش رویا در سریال آتش سرد

بیوگرافی مهسا کرامتی بازیگر نقش رویا در سریال آتش سرد

مهسا کرامتی بازیگر باتجربه ای است که با سریال آتش سرد و نقش رویا به تلویزیون بازگشته است. زندگینامه او را مطالعه کنید.

دوات آنلاین -مهسا کرامتی بازیگری با کارنامه پربار در سینما و تلویزیون است که در سریال آتش سرد نقش رویا را برعهده دارد؛ نقشی پرچالش و حساس که در داستان این مجموعه بسیار تاثیرگذار است. بیوگرافی این بانوی هنزمند در ادامه آمده است.

مهسا کرامتی بازیگر نقش رویا در سریال آتش سرد

زندگی شخصی مهسا کرامتی

مهسا کرامتی متولد سال 1360 است. او 5 سال بیشتر نداشت که به عنوان بازیگر خردسال در فیلم خانه ابری به کارگردانی اکبر خواجوی بازی کرد.

 

فیلم خانه ابری داستان زنی به نام نرگس است که به تنهایی وظیفه نگهداری از سه فرزند خود را به عهده دارد. شوهرش امیر که به دلیل اعتیاد چهار سال در زندان بوده آزاد می‌شود. زن ابتدا شوهر را نمی‌پذیرد، اما به دلیل علاقه فرزندانش به پدر فرصتی دیگر به او می‌دهد. امیر موفق نمی‌شود کاری پیدا کند. خسرو خان، رهبر یک شبکه قاچاق و توزیع مواد مخدر، که امیر به او بدهکار است، او را برای همکاری تحت فشار قرار می‌دهد. امیر قصد دارد با فروش خانه بدهی اش را بپردازد، با مخالفت همسر و فرزندانش او از تصمیم خود پشیمان می‌شود و بر ضد خسرو خان می‌شود و به آغوش خانواده بازمی‌گردد.

 

کرامتی که از همان کودکی جلوی دوربین ظاهر شده بود علاقه به بازیگری را همیشه همراه داشت با این حال در دانشگاه در رشته مدیریت بازرگانی درس خواند و در کنار آن هنر را نیز پی گرفت تا اینکه بازی او در سریال خط قرمز باعث شهرتش شد.

 

این بازیگر همسر راما قویدل، کارگردان سرشناس است که سریال های بسیار خوبی را از وی دیده ایم.

مهسا کرامتی بازیگر نقش رویا در سریال آتش سرد

فیلم های سینمایی مهسا کرامتی

فیلم قدمگاه به کارگردانی محمدمهدی عسگرپور تولید سال 1382 است و مهسا کرامتی در ان به ایفای نقش پرداخت. در این فیلم رحمان پسری سرراهی است که از همان کودکی در روستا زندگی کرده و بزرگ شده است. هر سال در نیمه شعبان او برای ادای نذر ده ساله‌اش (که امسال آخرین سال آن است) راهی قدمگاه می‌شود. اما با رسیدن به این زیارتگاه رحمان خوابی می‌بیند که زندگی او را متحول می‌کند و…

 

کرامتی سپس در سال 85 در فیلم مطائب دوشیزه به کارگردانی مسعود اطیابی بازی کرد. این فیلم درباره زندگی دختری به نام ژان است. او که دختری مسیحی است درصدد ازدواج با آندره است، اما با پدرش بر سر هویت خود درگیری دارد. تصادف ژان با دختری جوان او را به هویت اصلی خود نزدیک می کند.

 

مهسا کرامتی در سال 86 در فیم محیا حضور یافت. او در این فیلم با بازیگران مطرحی مانند شهاب حسینی، آزیتا حاجیان، الهام حمیدی، بروز ارجمند و مریم بوبانی همکار شد اما پس از آن تا سال 93 دیگر در هیچ فیلم سینمایی بازی نکرد تا اینکه در این سال در فیلم چاقی به کارگردانی همسرش به ایفای نقش پرداخت. این بازیگر در یک فیلم تلویزیونی به نام سکوت خدا نیز به راما قویدل همکار شده بود.

مهسا کرامتی بازیگر نقش رویا در سریال آتش سرد

سریال های مهسا کرامتی

کارنامه مهسا کرامتی در تلویزیون بسیار پربار است. او ابتدا در سال 79 در سریال بازی پنهان به کارگردانی شاپور قریب به ایفای نقش پرداخت. سپس در سال 80 با بازی در سریال خط قرمز به کارگردانی قاسم جعفری به شهرت رسید. اگر یادتان باشد این مجموعه بسیار پرمخاطب و درباره چند جوان بود که برای رسیدن به آرمان ها و اهداف خود از خانه فرار می کنند و راهی سفری با مقصد نامعلوم می شوند اما اتفاقات زیاد و تلخی برایشان رخ می دهد.

 

کرامتی در همان سال 80 در سریال دیگری با قاسم جعفری همکاری کرد. در این مجموعه به نام شب آفتابی لیلا، منصور، مهناز و بهنام دست به یک سرقت کلان از جواهرفروشی می‌زنند. لیلا جهت کمک به بهنام که زخمی شده به داروخانه می‌رود تا باند تهیه کند، که توسط پلیس دستگیر شده و به مدت ده سال روانه زندان می‌شود. بهنام که قصد ازدواج با او را داشته، بعد از چهار سال او را فراموش کرده و با بهناز ازدواج می‌کند. لیلا در زندان در ایام محرم خواب فاطمه زهرا را می‌بیند که به او می‌گوید مادرش را پیدا می‌کند. رئیس زندان ۲۴ ساعت به او مرخصی می‌دهد، تا مادرش را پیدا کند. او با بی بی که در ایام محرم مجلس عزا بر پا می‌کند آشنا می‌شود لیلا، بهنام را که حالا رئیس یک باند بزرگ مواد مخدر است، پیدا می‌کند و آنها را به پلیس لو می‌دهد و خود دوباره به زندان بازمی‌گردد و پس از ۶ سال دوباره به نزد بی بی بازمی‌گردد.

 

بازی مهسا کرامتی در سریال ظهربار در سال 84 یکی دیگر از نقاط قوت کارنامه او است. این بازیگر را همچنین در سریال سلام و مجموعه های به دنیا بگو بایستد، قرارگاه مسکونی، مرگ تدریجی یک رویا و یک لحظه دسیرت نیز دیده ایم اما آخرین کار تلویزیونی این هنرمند تا قبل از سریال آتش سرد مربوط به بازی در مجموعه رویای گنجشک ها به کارگردانی راما قویدل بود. در این سریال توکا پسربچه‎‌ کوچکی است که به همراه شش پسربچه‌‎ دیگر در یک مرکز بهزیستی استیجاری زندگی می‎کنند. صاحب ‎خانه‌‎ی این مرکز حکم تخلیه را گرفته است. خانم اشرفی و آقای کوهیار مسئولین این مرکز، نتوانستند مکانی برای بچه‌‎ها پیدا کنند و ناچارند بچه‌‎ها را به مراکز مختلف منتقل کنند. توکا از این وضع بسیار ناراحت است. شبی در میان بازی بچه‎‌ها دست توکا می‌شکند. او را به بیمارستان منتقل می‎کنند. توکا در بیمارستان با پیرمرد مهربانی به نام "آقاجون" با کلاهی جادویی آشنا می‌شود. توکا از آقاجون به خاطر نیروی جادویی‌اش درخواست کمک می‎کند...

مهسا کرامتی بازیگر نقش رویا در سریال آتش سرد

بازی در نقش رویا در سریال آتش سرد

سریال آتش سرد از مجمله مجموعه هایی است که هم حرف های زیادی برای گفتن دارد و شاهد حضور بازیگران باسابقه در آن هستیم. مهسا کرامتی نیز در این سریال نقش رویا را برعهده دارد. شوهر رویا در زندان است البته جرم فردی دیگر را گردن گرفته و حالا رویا می خواهد همسرش را نجات بدهد. او همچنین باید مراقب پسر خردسال خود نیز باشد. این زن با چالش های زیادی مواجه است و خطرات گوناگونی تهدیدش می کند و در مجموعه نقشی پرالتهاب محسوب می شود.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.