2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
الهام اخوان؛ ستاره کمدی این روزها با سریال آفتاب پرست

الهام اخوان؛ ستاره کمدی این روزها با سریال آفتاب پرست

الهام اخوان حالا به یکی از ستاره های کمدی تبدیل شده که در مجموعه های مختلف بامزه و درخشان بازی کرده است.

دوات آنلاین -الهام اخوان زمانی که در سریال باخانمان در نقش گوهر ظاهر شد چهره شناخته شده ای نبود اما حالا که در سریال آفتاب پرست در کنار پژمان جمشیدی در نقش مژگان بازی می کند، کمدینی مطرح و سرشناس است که می توان به او لقب ستاره داد.

 

الهام اخوان قبل از اینکه بازیگری در مقابل دوربین را شروع کند، کوله باری از تجربه برای خودش فراهم کرده بود. تحصیل در رشته نمایش، کار به عنوان منشی صحنه و همچنین تجربه بازی های خوب در تئاتر راه او را برای بازیگری در سینما و تلوزیون هموارتر کرد تا اینکه بالاخره در سال 1398 بروز نیک نژاد او را برای بازی در فیلم دوزیست انتخاب کرد.

 

نخستین کار اخوان در سینما تجربه ای فوق العاده بود. او علاوه بر اینکه با کارگردانی کاربلد و مطرح کار می کرد، همکاران چهره ای نیز داشت. جواد عزتی، هادی حجازی فر و پژمان جمشیدی بازیگران دیگر این فیلم بودند.

 

او درباره بازی در فیلم دوزیست نوشت: من بسیار خرسندم که در ۱۶ سالگی جسارت کردم پا بر صحنه تاتر گذاشتم و خرسند که شاید خیلی زود نه ولی بالاخره و بالاخره تلاشم به ثمر رسید. امید که امانتدار خوبی باشم...

الهام اخوان در سریال دودکش

کمدی های الهام اخوان

اخوان بازی به عنوان کمدین را با سریال باخانمان شروع کرد . این سریال که از ساخته های نیک نژاد بود بازیگران مطرحی مانند حسن پورشیرازی و شهره (مازیار) لرستانی را در فهرست بازیگران داشت و همین هم به بهتر دیده شدن الهام اخوان کمک کرد. البته او در همان نخستین تجربه تلویزیونی خود خیلی بامزه و جذاب بازی کرد و در خلق موقعیت های طنز نقش مهمی داشت.

 

او درباره بازی در این مجموعه گفته بود: در سریال باخانمان این اجازه به من داده شد که در سی قسمت ریسک کنم و از مردم بازخورد بگیرم. روزهای ابتدایی کار بیشتر نگران بودم و می ترسیدم اما الان که می بینم مردم از دورترین نقطه ایران سریال ما را تماشا می کنند، واقعا خوشحالم. از نگاه مردم و انرژی های مثبتی که می فرستند ممنونم.

 

الهام اخوان سریال بعدی خود را نیز با بروز نیک نژاد کار کرد و این بار در سریال دودکش 2 به ایفای نقش پرداخت. سریال دودکش پیش از آن بسیار محبوب شده بود و ساخت فصل تازه آن هم یک فرصت بود و هم یک تهدید. نیک نژاد کار خودش را به خوبی انجام داد و اخوان که به عنوان بازیگر جدید و در نقش گندم هماسایی وارد این مجموعه شده بود توانست جای خودش را باز کند و نشان بدهد در کمدی استعداد زیادی دارد.

الهام اخوان در کنار پژمان جمشیدی در سریال آفتاب پرست

بازی در نقش مژگان در سریال آفتاب پرست

سریال آفتاب پرست چهارمین همکاری اخوان و برزو نیک نژاد و دومین همکاری او با پژمان جمشیدی است. صرف حضور جمشیدی در یک فیلم یا سریال می تواند تضمین کننده موفقیت آن کار باشد. حضور نیک نژاد در پشت صحنه نیز مهر تایید دیگری خواهد بود. بنابراین اخوان گام تازه خود در کمدی را نیز محکم برداشت و اتفاقا این بار در ایجاد موقعیت های طنز موفق تر عمل کرده و نقش مژگان تاثیر پررنگ تری در این مجموعه دارد.

 

اخوان در همه این سریال ها نقش دختری پر شر و شور را بازی می کند و این بسیار شبیه به شخصیت خودش است به ویژه شخصیت دوران نوجوانی اش که از انضباط در مدرسه نمره 10 گرفته بود. حالا اخوان را می توان کمدین جوان اما شاخص تلقی کرد و منتظر کارهای بعدی او ماند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.