2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
الهام اخوان این بار در نقش گندم هماسایی در سریال دودکش 2

الهام اخوان این بار در نقش گندم هماسایی در سریال دودکش 2

با الهام اخوان که در فصل دوم سریال دودکش نقش خانم هماسایی را برعهده دارد بیشتر آشنا شوید.

دوات آنلاین -الهام اخوان در سریال دودکش 2 نقش گندم هماسایی را بازی کرده و در واقع شخصیتی است که تازه وارد این داستان شده و در فصل اول دودکش و همچنین سریال پادری حضور نداشت. بیوگرافی او را بخوانید.

 

الهام اخوان روی صحنه تئاتر

الهام اخوان مانند بسیاری از بازیگران کارش را از تئاتر شروع کرد با این تفاوت که او خیلی زود و در سن 16 سالگی روی صحنه رفت. این بازیگر جوان که متولد سال 1367 است همزمان با این که در نمایش های مختلف بازی می کرد وارد دانشگاه شد و در همین رشته مدرک کارشناسی را کسب کرد اما ترجیح داد تحصیلاتش را ادامه بدهد و خودش را از لحاظ تئوریک قوی تر کند به همین دلیل برای مقطع کارشناسی در رشته کارگردانی درس خواند.

الهام اخوان بازیگر نقش گندم هماسایی در سریال دودکش 2

الهام اخوان در سینما

اولین تجربه جدی الهام اخوان در سینما مربوط به فیلم دوزیست است که بروز نیک نژاد آن را کارگردانی کرده است. این فیلم تولید سال 1398 است و داستان درباره پسری به نام عطا است که در جنوب شهر با پدرش زندگی می‌کند و دو تن از دوستان خود را نیز به خانه راه داده است اما کلفتی که برای همسایه‌شان کار می‌کند، دلبستگی خاصی به این پسر دارد ولی عطا از این موضوع چیزی نمی‌داند. این کلفت دختری را به خانه عطا می‌آورد و ادعا می‌کند که دخترخاله‌اش است و از عطا می‌خواهد برای چند روزی مخفیانه او را در منزل خود نگه دارد. عطا این موضوع را می‌پذیرد و ماجراها با ورود این دختر به خانه شروع می‌شود.

 

اخوان در این فیلم نقش مریم، کلفت همسایه را بازی می کند که از نقش های اصلی است. نقش عطا را در این فیلم جواد عزتی برعهده دارد.

الهام اخوان بازیگر نقش گندم هماسایی در سریال دودکش 2

سریال باخانمان؛ اولین تجربه تلویزیونی الهام اخوان

برزو نیک نژاد در سال 99 وقتی سریال باخانمان را می ساخت از الهام اخوان دعوت به کار کرد. اخوان در این مجموعه طنز نقش گوهر را که یکی از شخصیت های اصلی بود بازی می کرد.

 

والدین گوهر بچه های خود را در خردسالی شان گم کرده یا فروخته بودند و گوهر به تدریج و بعد از سالها برادران خود را پیدا می کند و اتفاقات بامزه ای را رقم می زند.

 

بازی در کنار هنرمندانی مانند شهره لرستانی و حسن پورشیرازی برای اخوان تجربه خوبی بود و از سویی موفقیت این سریال باعث شد اخوان بیش از پیش شناخته شود.

الهام اخوان بازیگر نقش گندم هماسایی در سریال دودکش 2

بازی در نقش گندم هماسایی در سریال دودکش 2

سریال دودکش 2 سومین همکاری اخوان با نیک نژاد است. او در این مجموعه نقش گندم هماسایی را برعهده دارد، دختری جوان که با بهروز مشتاق آشنا و بهروز به او علاقه مند می شود.

 

اخوان این بار هم توانسته نقش خود را به خوبی بازی کند و به عنوان یک شخصیت تازه در داستان خانواده مشتاق صاحب موقعیت شود.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.