2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
سریال آفتاب پرست چند قسمت است و چه روزهایی پخش می شود

سریال آفتاب پرست چند قسمت است و چه روزهایی پخش می شود

اطلاعات کامل درباهر سریال طنز آفتاب پرست، از خلاصه داستان و بازیگران تا زمان پخش را در اینجا بخوانید.

دوات آنلاین -سریال آفتاب پرست مجموعه ای طنز به کارگردانی برزو نیک نژاد است که می توانید آن را از شبکه نمایش خانگی تماشا کنید. حضور بازیگران سرشناس و داستان جذاب از ویژگی های این سریال کمدی است.

 

خلاصه داستان سریال آفتاب پرست

خراسان نوشت: داستان سریال آفتاب پرست درباره دو دوست به نام های «جمال پورشه» و «منوچهر» با بازی پژمان جمشیدی و حمیدرضا آذرنگ است. «جمال» دزد و «منوچهر» به یک نزول‌خوار بدهکار و زندانی است. کارهای خلاف «جمال»، زندانی شدن او، تلاش برای آزادی رفیقش و زندگی با هویت جعلی، ماجراها و دردسرهایی را برای این دو شخصیت به وجود می‌آورد. مهم‌ترین امتیاز «آفتاب پرست» در نقطه شروع، آغاز پرماجرا و خوش ریتم قصه است. مخاطب خیلی زود با شخصیت «جمال» و «منوچهر» و پیشینه آن‌ها آشنا می شود و قصه در ادامه نیز به سرعت و پراتفاق پیش می رود، در نتیجه سریال به خوبی از پس سرگرم کردن مخاطب برمی آید.

عکسی از سریال آفتاب پرست

روزهای پخش سریال آفتاب پرست

این سریال دوشنبه ها ساعت 8 شب از طریق فیلم نت منتشر می شود. این پلتفرم نمایش خانگی پیش از این نیز یک سریال طنز دیگر را به نمایش گذاشته بود؛ سریال راز بقا که اتفاقا مجموعه ای موفق بود و پربیننده شد.

عکسی از سریال آفتاب پرست

تعداد قسمت های سریال آفتاب پرست

این که سریا آفتاب پرست در چند قسمت ساخته شده، مشخص نیست و خبری رسمی در این باره اعلام نشده است اما می توان پیش بینی کرد این مجموعه حدود 15 قسمت باشد.

عکسی از سریال آفتاب پرست

بازیگران سریال آفتاب پرست

آفتاب پرست مجموعه پربازیگری است و در قسمت اول شاهد حضور تعدادی از بازیگران آن مانند پژمان جمشیدی، حمیدرضا آذرنگ، باران کوثری، گوهر خیراندیش، الهام اخوان و حسن زارعی بودیم.

 

پژمان جمشیدی و حمیدرضا آذرنگ به عنوان زوج کمدی سریال ترکیب خوبی هستند. جدیت شخصیت «منوچهر» در کنار حماقت‌های «جمال» باعث شده تضاد جالبی میان آن‌ها به وجود آید و ارتباط این دو شخصیت، بامزه از آب دربیاید. جمشیدی در نقش شخصیت خلافکار قصه که تلاش می‌کند شبیه لات‌ها باشد و دیگران از او حساب ببرند بازی بسیار خوبی در سریال آفتاب پرست دارد.

 

او با تغییر لحن خود و عصبی شدن ساختگی، موفق شده لات پوشالی قصه باشد و مخاطب را به خنده بیندازد. جمشیدی در مقایسه با سریال «خوب، بد، جلف: رادیواکتیو» و دیگر شخصیت‌های ساده‌لوح کارنامه‌اش، بازی متفاوتی در «آفتاب پرست» داشته است. حمیدرضا آذرنگ که تا به حال نقش‌های متفاوتی را تجربه کرده، با نقش «منوچهر» به عنوان یک دزد خرده‌‌پا و نه چندان باعرضه، بازی خوبی در این سریال داشته و توانسته با استفاده از جدیت چهره خود مخاطب را به خنده بیندازد. گوهر خیراندیش نیز انتخاب خوبی برای نقش مادر «جمال» بوده و بازی او هم جزو بازی‌های خوب سریال است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
دیانا 1401/09/25
بنظرم مژگان و جمال خیلیییی به هم میان:))))
ناشناس 1401/08/12
همشون عالی بودن تو این سریال
باران 1401/07/24
نقش همگی بجز جمال ومژگان همه افتضاح مخصوصا منوچهر خبر نگار

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.