2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
آزار شیطانی دختر جوان با خواستگاری قلابی

آزار شیطانی دختر جوان با خواستگاری قلابی

متهم با همدستی پدرش دختر جوان را فریب داد و او را تا یک قدمی مرگ نیز برد.

دوات آنلاین -پدر و پسری که دختری جوان را با وعده خواستگاری فریب داده و او را تا پرتگاه مرگ کشانده بودند تحت تعقیب قرار گرفتند.

 

به نوشته جوان، چندی قبل رهگذران در یکی از خیابان های غربی تهران پیکر نیمه جان دختر جوانی را در خیابان خلوتی پیدا و به بیمارستان منتقل کردند.

 

شکایت دختر جوان

در حالی که بررسی ها حکایت از آن داشت دختر جوان بر اثر سقوط از ارتفاع دچار حادثه شده به پلیس خبر رسید وی به هوش آمده است. دختر جوان با شکایت از پدر و پسری به اتهام اقدام به قتل گفت: «چند سالی است در حرفه گویندگی مشغول به کار هستم و مدتی قبل هم در استودیوی صدابرداری با مرد جوانی به نام بهنام آشنا شدم. به خاطر چند پروژه گویندگی با هم ارتباط داشتیم تا اینکه به من پیشنهاد ازدواج داد. او گفت مدتی است از همسرش جدا شده است و قصد دارد با من ازدواج کند. خیلی به گفته هایش اعتماد نکردم، اما وقتی پدر و مادرش از من تلفنی خواستگاری کردند، فریب آنها را خوردم. پدرش با چرب زبانی مرا عروس خودش خطاب می کرد و می گفت دوست دارد مرا  از نزدیک ببیند. روز حادثه بهنام مرا به خانه شان در حوالی دریاچه چیتگر دعوت کرد و گفت پدر و مادرش منتظر من هستند.

 

وقتی وارد ساختمان مسکونی شدم جلوی در آپارتمانشان تعدادی کفش زنانه و مردانه جفت شده بود و من هم فکر کردم پدر و مادرش داخل خانه هستند، اما وقتی وارد خانه شدم تازه فهمیدم در دام مردی شیطان صفت و شیاد گرفتار شده ام.

 

وی ادامه داد: مرد جوان به زور مرا آزار داد. بعد از آن بود که زنگ آپارتمان به صدا در آمد. او وحشت زده بود و گفت همسرش پشت در است، آنجا بود که فهمیدم او همسرش را هم طلاق نداده است. بهنام تلفنی از پدرش درخواست کمک کرد و پدرش هم که خانه اش در همان نزدیکی ها بود خیلی سریع خودش را به محل رساند. پدرش پایین ساختمان تلفنی گفت من به تراس خانه بروم تا او عروسش را دست به سر کند، اما غافل از آن بودم که آنها نقشه قتل مرا طراحی کرده اند.

 

وقتی به تراس رفتم پدرش به بهنام گفت مرا از آنجا به پایین پرت کند و او هم مرا هل داد. نیمه بیهوش روی زمین افتاده بودم و فقط فهمیدم پدرش پیکر نیمه جان مرا به مکانی منتقل و فرار کرد و بعد هم وقتی به هوش آمدم روی تخت بیمارستان بودم.

 

با شکایت دختر جوان دو متهم به دستور قاضی محمدامین تقویان، بازپرس دادسرای امور جنایی تهران تحت تعقیب قرار گرفتند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.