2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
تاوان سنگین برای بهمن خان و طلا در سریال یاغی

تاوان سنگین برای بهمن خان و طلا در سریال یاغی

بهمن خان در سریال یاغی دیگر روز خوش نخواهد دید. اما چه آینده ای در انتظار او و همسرش طلا است؟

دوات آنلاین -روزهای پردلهره و ملتهب برای بهمن خان و همسرش طلا در سریال یاغی آغاز شده است؛ روزهایی که زندگی آنها به سوی نابودی پیش می برد و این زوج درمانده و مستاصل شده اند. چه بر سر آنها خواهد آمد و آخر این ماجرا به کجا می انجامد؟

طلا در سریال یاغی

تبهکاری های بهمن و طلا

بهمن و طلا گذشته سیاه و ننگینی داشتند. قاچاق مواد مخدر و نابود کردن زندگی جوانان جرم کمی نیست. خیانت بهمن به شیما همسر اولش، رها کردن او در زندان در خارج از کشور، ازدواج شوم با طلا و ... رازهایی است که با جلوتر رفتن سریال یاغی فاش شده است. حالا می دانیم پشت چهره مهربان و خیرخواه این زن و شوهر چه رازها و فجایعی پنهان است.

 

این دو نفر از راه خلاف به ثروت زیادی دست یافته و سپس خود را کنار کشیده اند و تلاش دارند با انجام کارهای نیک گذشته سیاه خود را پاک کنند اما آیا این کافی است؟ آیا راه انداختن باشگاه کشتی می تواند کارهای قبلی بهمن را پاک کند؟ آیا گناهان او به همین ساگی بخشیده می شود؟

 

قطعا بهمن وطلا باید تاوان پس بدهند؛ آن هم تاوان سنگین. از یک سو خلافکاران به دنبال آنها هستند و در این میان همسر سابق بهمن فقط یک نمونه از آنها است که درصدد انتقام برآمده است. اکبر مجلل نیز بعد از فاش شدن کاری که بهمن و برادرش انجام داده اند انتقام سختی خواهد گرفت. از دیگر سو این زن و شوهر باید در پیشگاه قانون پاسخگوی اعمال خود باشند. پس سه سال زندگی آسوده این زوج به پایان رسیده است.

جاوید در سریال یاغی

جاوید؛ قربانی بزرگ سریال یاغی

تا پیش از این گمان می گردیم جاوید در سریال یاغی شانس بزرگی آورده و زندگی اش دگرگون شده است اما حالا او نیز در آتشی که دشمنان بهمن خان برافروخته اند می سوزد و رویاهایش خاکستر می شود. جاوید یا باید در کنار آقاجون بماند و تباه شدن زندگی خودش را نظاره کند یا از او فاصله بگیرد. در هر دو صورت او نیز یک قربانی است. جاوید از ابتدا قربانی شرایطش بود. پدر معتادی که برای او شناسنامه نگرفت، زندگی در لیانشامپو و در جمع خلافکاران، فقر و تنگدستی و حالا ماجرایی تازه.

 

آیا این ماجرا با مرگ و قتل پایان می یابد؟ آیا بهمن یا طلا به پایان زندگی خود می رسند؟ آیا جاوید به عمق سیاهی بازمی گردد یا می تواند خودش را از این گرداب بیرون بکشد؟

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.