2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
ناگفته های جالب الهه خادمی بازیگر نقش غزال در سریال مستوران

ناگفته های جالب الهه خادمی بازیگر نقش غزال در سریال مستوران

الهه خادمی جزییات خواندنی از بازی در نقش رییس قبیله وحشیان در سریال مستوران بیان کرده است.

دوات آنلاین -غزال در سریال مستوران رییس قبیله وحشیان است؛ زنی متفاوت که حتی گریم و ظاهرش نیز با بقیه فرق دارد. الهه خادمی نقش این شخصیت را بازی کرده است و حالا از جزییات این نقش می گوید.

 

الهه خادمی ـ قبل از سریال مستوران، در سریال «۸۷ متر» کیانوش عیاری مقابل بازی کرده است. او همچنین در سریال‌های «زیر هشت»، «آشپزباشی»و «پروانه» نیز به ایفای نقش پرداخته بود..

 

بازی در نقش غزال

به نوشته ایسنا غزال درباره نقش خود در مستوران یادآور شد: از ابتدا برای نقش غزال انتخاب شدم. منتهی من تقریبا سه، چهار ماه آخر فیلم‌برداری به گروه اضافه شدم. به دلیل اینکه سازندگان سریال قرار بود در پایان، سراغ لوکیشن بازی غزال یا همان لوکیشن وحشیان بروند. چهره‌ی من به شخصیت غزال نزدیک بود و من هم تست گریم دادم و اینطور شد که غزالِ سریال «مستوران» شدم. من در زمانی که آقای آب‌پرور به عنوان کارگردان حضور داشت، به گروه اضافه شدم اما سکانس معرفیِ من با آقای حاتمی بود. فیلمنامه را که خواندم خیلی نقش را دوست داشتم. به دلیل اینکه نقش غزال بسیار ویژه‌ و خاص است و البته زمان زیادی هم برای آمادگی نقش نداشتم. چون قرار بود خیلی سریع فیلم‌برداری لوکیشن وحشیان و نقش من آغاز شود.

 

خادمی درباره ویژگی های گریم خود در سریال مستوران همچنین گفت: ماه گرفتی چشم چپ درواقع یک نشان مربوط غزال است. این نشان را آقای رناسی طراحی کرد که منحصرا برای غزال باشد. اما از دید مخاطب شاید مثل یک چشم نابینا به نظر برسد. قرار بود که چشم دو رنگ باشد. چون در بعضی از افراد این یک مشکل ژنتیکی است. اما طراحیِ تیرگی که در سمت چپ صورت آمده بیشتر باعث شده که حالت نابینا برای چشم چپ ایجاد شود. البته صحبت‌هایی که با تهیه‌کننده‌ی سریال داشتیم، قرار بر این بود که این حالت نشانی باشد که نشان قبیله‌ی وحشیان است و رئیس قبیله این نشانه را برای خودش طراحی می‌کند. یعنی گاهی می‌بینیم که رئیس قبیله جلوی آینه می‌رود و برای خودش نشان‌ها و علائم مختلفی را در صورتش و در این قسمت از چشمش طراحی می‌کند. اما متاسفانه در فصل اول سریال این مجال فراهم نشد که ما چنین پلان‌هایی را ضبط کنیم و این طراحی کردن را در صورت غزال ببینیم. شاید در فصل دوم این اتفاق بیفتد. 

الهه خادمی بازیگر نقش غزال در سریال مستوران

چالش الهه خادمی برای بازی در سریال مستوران

بازیگر نقش غزال در مستوران درباره این کاراکتر افزود: طبیعتا نقش غزال، نقش خیلی پرچالشی بود. زمانی که من فیلمنامه را خواندم این نقش خیلی برایم جذاب بود. نقشی که ما کمتر دیده‌ایم یا شاید اصلا ندیده‌ایم. بزرگ‌ترین چالش من در مواجهه با این نقش این بود که این شخصیت را که ما تا به حال شبیهش را ندیده‌ایم، چطور می‌توان معرفی کرد که باورپذیر باشد. نکته‌ دیگر اینکه چه کنیم که تیپ نشود و کاراکتر باشد و مخاطب، غزال را به این شکلی که هست، بپذیرد. از طرف دیگر هم کلیت کار در کنار بقیه‌ نقش‌ها و شخصیت‌ها قرار بگیرد و کاراکتر جدا نشود، بلکه با بقیه‌ نقش‌ها ادغام و در سریال تنیده شود. بخشی از این مسائل هنر کارگردانان است و سکانس معرفی من با آقای حاتمی و بقیه‌ هم هنر آقای آب‌پرور بود. اما من دائما درگیر این چالش با خودم بودم که چه کنم غزال تیپ نشود و از بقیه‌ی نقش‌ها هم جدا نشود. از سوی دیگر ما برای اولین‌بار زنی را می‌بینیم که راهزن و رئیس قبیله است و یک‌سری ویژگی‌های خون‌ریزی و بی‌رحمی دارد، درواقع زمانی که تماشاگر سریال را می‌بیند به غزال حق بدهد از بابت موقعیتی که در آن قرار گرفته است. قصد ما این بود که غزال با اینکه در ظاهر منفی است، واقعا منفی نباشد و به مرور به یک کاراکتر خاکستری تبدیل شود و در جاهایی مخاطب با خود بگوید، این نقش چاره‌ای جز این نداشت. این بخش برایم خیلی مهم بود که این اتفاق برای نقش غزال بیفتد و امیدوارم که تا پایان این ویژگی‌ها را در نقش ببینیم. این نقش چالش‌هایی از لحاظ لباس و گریم و همچنین بازی داشت. امیدوارم برای مخاطب باورپذیر باشد و غزال را بپذیرد.

 

الهه خادمی گفت: به دلیل اینکه چند سالی با آقای عیاری در سریال «۸۷ متر» کار کرده بودم، این مدل کار و این ویژگی از سوی کارگردان برایم آشنا بود چون آقای عیاری هم دقیقا به این شکل کار می‌کند.

 

وی درباره کاراکتر خود که به عنوان یک زن قدرتمند شناخته می شود، گفت: ممکن است ما در سریال مستوران این زن را یک زن قدرتمند و تا حدودی با ویژگی‌های نقش منفی ببینیم. درواقع ما زنی را می‌بینیم که می‌تواند مدیریت و ریاست یک قبیله را برعهده بگیرد و یک‌سری آدم هستند که این زن را آنقدر قدرتمند می‌بینند که به او بها بدهند و همچنین از او حساب ببرند و احترامش را نگه دارند. این ویژگی‌ای است که می‌تواند یک مدل الگو برای بقیه‌ی زنان باشد و تاحدودی نشان دهنده‌ی رابطه‌ی زنان و مردان است. از این نظر برای من خیلی ارزشمند بود چون نقشی به این شکل تا به حال کمتر داشته‌ایم و مثل آن را ندیده‌ایم. به هرحال کار در فضایی خارج از شهر، چالش‌های خاص خودش را دارد. چون نقش غزال به دلیل اینکه ویژگی‌های جنگ‌جویی دارد و رئیس یک قبیله است که راهزنی می‌کند، تمام لوکیشن‌ها پرچالش بودند.

الهه خادمی بازیگر نقش غزال در سریال مستوران

حضور در فصل دوم مستوران

بازیگر نقش غزال در پایان از حضور شخصیت غزال در فصل دوم مستوران خبر داد و گفت: حضور غزال در فصل دوم سریال هم ادامه دارد. نقش غزال در فصل دوم پررنگ‌تر از فصل اول و با حال و هوای متفاوت و پختگی بیشتر است. درواقع با ویژگی‌های متفاوت‌تری از فصل اول، غزال را در فصل دوم می‌بینیم. فضای کلی سریال هم متفاوت‌تر از فصل اول است. 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.