2024/04/23
۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت
بیوگرافی محمدرضا سرشار راوی سریال مستوران

بیوگرافی محمدرضا سرشار راوی سریال مستوران

محمدرضا سرشار که به رضا رهگذر نیز معروف است راوی سریال مستوران است. با زندگینامه این نویسنده و هنرمند آشنا شوید.

دوات آنلاین -محمدرضا سرشار یا رضا رهگذر نویسنده ای باسابقه و توانا است که علاوه بر داستان نویسی در گویندگی نیز تبحر دارد. او راوی سریال مستوران است و صدای خوشش را در هر قسمت می شنویم.

 

نویسندگی محمدرضا سرشار

محمدرضا سرشار اهل کازرون است. او در سال ۱۳۳۲ به دنیا آمد و 6 سال اول زندگی را در شهر خودش ماند و بعد از آن همراه خانواده مهاجرت کرد.

 

سرشار آن طور که از شواهد پیداست در کودکی، دانش آموز درسخوانی بوده و دو بار دیپلم گرفته. یک بار دیپلم فنی و یک بار هم در رشته ریاضی. او در دانشگاه نیز در رشته مهندسی صنایع درس خوانده، آن هم در داننشگاه معبر علم و صنعت البته این رشته تا مقطع کاردانی بیشتر ادامه نداد. چون او عاشق نویسندگی بود و تصمیم گرفت تغییر رشته بدهد. اینگونه بود که به دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران رفت.

 

سرشار که با نام رضا رهگذر مشهور است، از جوانی فعالیت های ادبی اش را آغاز کرد و در تمام این سالها علاوه بر قصه نویسی، به روزنامه نگاری نیز پرداخته، تدریس کرده و داور ادبی بوده است.

محمدرضا سرشار راوی سریال مستوران

روایت قصه سریال مستوران

محمدرضا سرشار صدای خیلی دلنشین و خوبی دارد. او سالها قصه ظهر روز جمعه را در رادیو اجرا می کردو علاوه بر آن در یک برنامه برای شبکه یک قصه گویی می کرد. مخاطب او در این برنامه نوجوانان بودند.

 

سرشار تاکنون جوایز ادبی زیادی دریافت کرده و علاوه بر آن در گویندگی نیز تبحر و تسلط خودش را نشان داده است. او حالا راوی سریال مستوران است، داستانی برگفته از افسانه ها. یعنی همان موضوعی که خود رهگذر به آن علاقه مند است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.