2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
آیا فصل دوم سریال مستوران ساخته می شود

آیا فصل دوم سریال مستوران ساخته می شود

سریال مستوران با داستانی متفاوت در جذب مخاطبان موفق بود اما آیا شاهد فصل 2 این مجموعه نیز خواهیم بود؟

دوات آنلاین -سریال مستوران با داستانی برگرفته از افسانه های کهن ایرانی یکی از متفاوت ترین مجموعه هایی بود که درچند سال اخیر از تلویزیون پخش شد و اتفاقا توانست بیننده زیادی را جذب کند به گونه ای که خیلی ها اکنون منتظر فصل دوم آن هستند.

 

سریال مستوران چند ویژگی داشت که باعث شد پرطرفدار شود. داستانی خاص که افسانه ای بود و هر چند ریشه واقعی نبود اما آنقدر کشش داشت که مخاطبان رابا خود همراه کند.

 

علاوه بر این بازیگران در این سریال نقش های خود را به خوبی ایفا کرده بودند؛ بازیگرانی آشنا که در مستوران آنها را با گریم و چهره ای متفاوت دیدیم و حتی نقش چند نفر از آنان با سابقه ای که از این هنرمندان در ذهن داشتیم در تضاد بود. از جمله رابعه اسکویی در نقش طلا و همچنین نقش منفی بیژن بنفشه خواه.

عکسی از سریال مستوران

فصل 2 سریال مستوران

اگر دنبال این هستید که بدانید فصل دوم سریال مستوران ساخته می شود یا خیر؟ جواب کاملا مثبت است و داستان فصل 2 نیز در ادامه همین فصل است با این تفاوت که زمان حدود 20 سال جلو می رود و شاهد ادامه وقایع خواهیم بود.

 

بسیاری از بازیگران قبلی در فصل دوم نیز حضور دارند البته ممکن است شخصیت آنها دچار تغییر و تحولاتی شود و همه ما را غافلگیر کند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
مهدی 1401/05/02
بهترین سریالی بود که توی چند سال اخیر ساخته شده شاید یه کم کمتر دیده شد ولی از همه نظر عالی بود دست عواملش درد نکنه

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.