2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
آیا جاوید در سریال یاغی قربانی نقشه شوم می شود

آیا جاوید در سریال یاغی قربانی نقشه شوم می شود

جاوید در سریال یاغی در شرایط پیچیده و خطرناکی قرار گرفته است. آیا برای او دام گذاشته اند و زندگی او در معرض خطر قرار خواهد گرفت؟

دوات آنلاین -جاوید در سریال یاغی روزهای خوبی را سپری می کند. او از لیانشامپو به آپارتمانی مبله در محله ای خوب نقل مکان کرده، قهرمانی استانی کشتی شده و بهمن خان و طلا خانم زندگی اش را زیر و رو کرده اند اما این همه ماجرا نیست. آیا او در معرض خطری بزرگ و نابودگر قرار گرفته است؟

 

رازهای بهمن و طلا در سریال یاغی

بالاخره در قسمت هفتم سریال یاغی رازهایی از گذشته بهمن خان فهمیدیم و متوجه شدم او خلافکاری بزرگ بوده، یک قاچاقچی مواد مخدر که ثروتش را نیز از همین راه به دست آورده و حالا ادعا می کند سه سال است خودش را از این بازی های مافیایی کنار کشیده و درصدد جبران گذشته اش است. ممکن است بهمن خان راست بگوید و از گذشته ننگین خودش فاصله گرفته باشد اما آیا طلا هم همین طور است؟ آیا برادرش رحمان نیز دیگر دستی بر قاچاق مواد مخدر ندارد؟ آیا رحمان و طلا پنهانی و دور از چشم بهمن به کارهای گذشته خود ادامه نمی دهند و آیا ماجرای تلاش برای اسیدپاشی روی صورت طلا به همین موارد مربوط نمی شود؟

 

اگر بخواهیم بدبینانه نگاه کنیم بهمن خان نیز هنوز در همان تجارت سیاه فعالیت می کند و اصلا شاید او خودش برای اسیدپاشی روی صورت همسرش نقشه کشیده باشد. در هر صورت زندگی این زوج و البته رحمان صاف و ساده نیست و گره ها و رازها و معماهای زیادی دارد و همین موضوع برای جاوید بسیار خطرناک است.

جاوید و بهمن در سریال یاغی

اعتماد کامل جاوید به بهمن خان

نقشه طلا برای جاوید چیست؟ آیا اصلا نقشه ای در کار است؟ آیا بی دلیل یک آپارتمان را در اختیار جاوید و عاطی قرار داده؟ اگر نقشه ای در کار است آیا بهمن نیز این موضوع را می داند و این خود بهمن خان است که در پس پرده پنهان شده است؟

 

جاوید حالا به بهمن و طلا اعتماد مطلق دارد. بهمن خان را آقاجون صدا می زند و او را به جای پدر نداشته اش گذاشته است. او از گذشته این مرد ثروتمند آگاه است و می گوید حتی بهمن اگر حالا هم خلافکار بود باز به او وفادار می ماند. جاوید امتحان خودش را در وفاداری پس داده و نجات دادن طلا نشان داده حاضر است هر کاری بکند. پس به تدریج وقت آن می رسد که او را وارد بازی اصلی کنند. آن وقت است که جاوید با توجه به گذشته ای که دارد در شرایط بغرنجی قرار می گیرد. یا باید به لیانشامپو برگردد یا تن به هر کاری بدهد. تازه بازگشت او به زندگی گذشته اش به همین سادگی ممکن نیست. بلایی که سر اسی قلک آمده محله سابق را برای جاوید ناامن کرده است. از طرفی عاطی دست بهمن خان سفته دارد. پس باید منتظر بود و دید در ادامه چه وقایع هیجان انگیزی رخ می دهد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.