2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
زندگی جاوید در سریال یاغی چگونه دگرگون شد

زندگی جاوید در سریال یاغی چگونه دگرگون شد

جاوید در سریال یاغی از جوانی لات که در خیابان ها سرگردان بود به یک استعداد کشتی تبدیل شد اما این اتفاق چگونه برای او رخ داد

دوات آنلاین -در سریال یاغی شاهد اتفاقی بزرگ برای شخصیت اصلی آن یعنی جاوید بودیم. او که یک لات خیابانی بود و از راه های ناصواب کسب درآمد می کرد با یک شانس بزرگ مواجه شد و حالا در آستانه یک موفقیت بزرگ است اما آیا واعقا همه چیز به خاطر شانس است؟

جاوید در سریال یاغی

شناسنامه گرفتن جاوید در سریال یاغی

همان طور که در قسمت های اول و دوم سریال یاغی دیدیم جاوید شناسنامه نداشت و به دنبال مدرکی برای احراز هویتش بود. به قول خودش می خواست آمار دار شود. او خانواده ای آشفته داشت؛ پدری معتاد که رهایش کرد و بعد هم مادرش فوت شد. جاوید با خواهر ناتنی اش زندگی می کرد و بیشتر وقت خودش را با هم پالکی های نه چندا سر به راهش می گذراند. کشتی خیابانی، سرقت آهن آلات شهرداری و ... راه های خلافی بود که پسر جوان از طریق آنها پول به دست می آورد و به نوعی نوجه اسی قلک محسوب می شد اما یک عنصر کلیدی دریچه ای تازه را به روی او گشود.

 

جاوید با همه ضعف ها و مشکلاتی که داشت واقعا عاشق ابرا بود و همین عشق به او انگیزه زندگی می داد. به همین دلیل بود که بعد از سالها تصمیم گرفت شناسنامه دار شود تا بتواند با اجرای شرط مادر ابرا با دختر مورد علاقه اش ازدواج کند.

 

جاوید اگرچه به عشقش نرسید؛ البته در ابتدای داستان؛ اما با نیروی همان عشق آنقدر موضوع شناسنامه را پیگیری کرد تا اینکه بالاخره عمه اش مجبور به انجام آزمایش اثبات نسب شد و جاوید توانست شناسنامه اش را دریافت کند.

 

همین شناسنامه به یکی از ابزار مقدماتی موفقیت این جوان تبدیل شد زیرا او بدون مدرک شناسایی نمی توانست در باشگاه کشتی ثبت نام کند.

جاوید در سریال یاغی

از کشتی خیابانی تا باشگاه

شاهد بودیم جاوید در سریال یاغی کشتی خیابانی می گیرد و روی او شرط بندی می شود. جاوید به این وضعیت عادت کرده بود تا اینکه ابرا به اجابر مادرش به آلمان مهاجرت کرد. دست پسر جوان کوتاه شد و عشقش از او کیلومترها فاصله گرفت. جاوید به این اندیشید که تنها راه رسیدن به ابرا موفقیت در ورزش است.

 

بهمن خان روزنه امید جاوید بود و پسر جوان بالاخره توانست او را راضی به پذیرشش کند. در واقع اگرچه در ابتدا بهمن خان شانسی در زمین کشتی خاکی حضور یافته و جاوید هم از این ماجرا بهره ای نبرده بود اما رابطه جاوید با بهمن خان به خاطر تلاش خود پسر جوان است. او از یک آشنایی بسیار جزئی نهایت بهره را برد تا به خواسته اش برسد.

 

جاوید این توانایی را داشته که از یک شانس خیلی کوچک و حتی به ظاهر سوخته و نابوده شده برای خودش فرصتی تازه بسازد. طبیعی است که او در ادامه سریال یاغی با موانعی مواجه شود، اشتباهاتی انجام بدهد و .. اما آنچه تا اینجا اهمیت دارد جادوی عشق است که به او انگیزه تلاش داد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.