2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
طلا در سریال یاغی چه نقشه ای برای جاوید دارد

طلا در سریال یاغی چه نقشه ای برای جاوید دارد

آیا طلا واقعا از سر خیرخواهی در سریال یاغی به جاوید کمک می کند یا نقشه ای شوم برای او و خواهرش دارد؟

دوات آنلاین -جاوید در سریال یاغی وارد مرحله ای تازه از زندگی شده است. او به مقام قهرمانی دست یافته و طلا خانه ای را برای او خواهرش مهیا کرده است اما آیا همسر بهمن خان فقط از سر خیرخواهی و نیکوکاری به این خواهر و برادر کمک می کند یا اینکه هدف و انگیزه ای دیگر دارد؟

بهمن خان و همسرش طلا در سریال یاغی

کمک های بهمن خان به جاوید

ما از گذشته بهمن خان در سریال یاغی کم و بیش آگاه هستیم و می دانیم او که خودش نتوانسته در کشتی موفق شود حالا که به ثروت رسیده دست نوجوانان و جوانان را می گیرد و به آنها کمک می کند تا زندگی خودشان را بسازند. او این فرصت را از صمیم قلب در اختیار جاوید و امثال وی قرار می دهد و در واقع با این کار خودش نیز به آرامش می رسد و احساس خوبی پیدا می کند.

 

جاوید نیز تاکنون توانسته به خوبی به اعتماد بهمن خان پاسخ بدهد و کسب مقام قهرمانی کشور نشان می دهد پسر جوان روزهای درخشانی را در پیش خواهد داشت

 

برادر بهمن خان، شخصیتی مرموز در سریال یاغی

در این میان برادر بهمن خان بسیار مروز است. او حرف نمی زند. کار خاصی انجام نمی دهد و فقط در همه جا حاضر است و تماشا می کند. قطعا موضوع به همین جا ختم نمی شود. ما از گذشته او زیاد باخبر نیستیم. می دانیم مدت طولانی نبوده اما اینکه کجا بوده را هنوز نفهمیده ایم. اینکه سهم او از ثروت برادرش چقدر است مشخص نیست.

 

آیا او فقط در حد یک پادو برای بهمن و همسرش طلا است؟ آیا ممکن است برادر بهمن از این زوج کینه به دل داشته باشد و بخواهد اقدامی شوم انجام بدهد؟ قطعا در قسمت های آینده این شخصیت تاثیرگذاری بیشتری در روند داستان خواهد داشت.

عکسی از طلا در سریال یاغی

نقش طلا در داستان سریال یاغی

طلا با بازی طناز طباطبایی زنی نیکوکار است البته تا اینجای قصه اما به نظر نمی رسد این ماجرا نیز همین طور پیش برود. ما می دانیم پدر طلا یک اسنوکرباز حرفه ای بود که قمار می کرد و خود طلا نیز به دور از چشم شوهرش پای میز اسنوکر می رود و قمارهای سنگین انجام می دهد. او وقتی از تقلب رقیبش مطلع شد تهدید کرد که می تواند بلاهای زیادی سر وی بیاورد. این یعنی طلا آدم ها و نوچه هایی دارد.

 

شخصیت طلا در حضور شوهرش و در غیاب او با هم متفاوت است. از طرفی او در این مدت به جاوید کمک های زیادی کرده، برایش لباس خریده، به خواهر جاوید یاری رسانده، برای آنها خانه ای تدارک دیده و ... قطعا طلا نیز از این کارها هدفی دارد، نیتی که هنوز مشخص نیست. هیچ بعید نیست او دامی برای پسر کشتی گیر پهن کرده باشد تا او را وارد ماجرایی پیچیده کند و احتمالا برادر بهمن خان نیز در این ماجرا نقش خواهد داشت. به هر حال باید منتظر بمانیم و ببینیم در ادامه چه پیش خواهد آمد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.