2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
بازی درخشان عباس جمشیدی فر در سریال یاغی

بازی درخشان عباس جمشیدی فر در سریال یاغی

جمشیدی فر که او را بیشتر به عنوان کمدین می شناسیم نقش یک لات را در سریال یاغی عالی بازی کرده است.

دوات آنلاین -عباس جمشیدی‌فر پیش از سریال زخم کاری ساخته محمدحسین مهدویان بیشتر به عنوان بازیگر آثار کمدی شناخته می‌شد، اما تجربه متفاوت او در سریال مهدویان، اتفاق جدیدی را در کارنامه جمشیدی‌فر رقم زد. او اکنون با سریال یاغی همچنان در مسیری متفاوت نسبت به گذشته خود قدم برداشته و نقش و بازی متفاوتی را به نمایش گذاشته است.

عباس جمشیدی فر کمدین دوست داشتنی است

عباس جمشیدی فر؛ کمدین محبوب

خراسان نوشت: عباس جمشیدی‌فر تا به حال در تئاتر نقش‌های غیرکمدی مختلفی را ایفا کرده، اما در تلویزیون بیشتر نقش‌های کمدی برعهده داشته و در سریال‌های طنز بازی کرده. او طی دهه‌های 80 و 90 در سریال‌های کمدی مانند «روزگار خوش حبیب‌آقا»، «بزنگاه»، «سه دنگ سه دنگ»، «آقا و خانم سنگی»، «بچه مهندس» و «آخر خط» بازی کرد، اما هیچ کدام از این سریال‌ها حتی «سه دنگ سه دنگ» و «آخر خط» نیز که یکی از بازیگران اصلی آن‌ها بود، باعث نشد شهرت یا محبوبیت ویژه‌ای نصیب این بازیگر شود.

 

سال گذشته درست همین روزها بود که «زخم کاری» به تازگی منتشر شده بود و عباس جمشیدی‌فر را وارد دوران جدیدی از فعالیت حرفه‌ای اش کرده بود. او نقش «اخوان» وکیل نه چندان باکفایتی را ایفا کرد که شخصیتی ضعیف، ترسو و مطیع داشت. این بازیگر که پیش از «زخم کاری» در نقش شخصیت‌های کمدی دیده شده بود، با نقش و بازی متفاوت خود در این مجموعه مخاطبان را غافلگیر کرد. او امسال نیز با طنازی‌هایش در «جوکر» به یکی از محبوب‌ترین شرکت‌کننده‌های مسابقه تبدیل شد.

عباس جمشیدی فر در نقش علی گرگین در سریال یاغی
نقش علی گرگین در سریال یاغی

عباس جمشیدی‌فر اکنون پس از موفقیت در «زخم کاری» و «جوکر»، کمتر از یک ماه است که با سریال یاغی به نمایش خانگی آمده و تجربه چالش‌برانگیز تازه‌ای را پشت سر گذاشته است. او در اولین همکاری خود با محمد کارت نقش مسئول یک مرکز ترک اعتیاد به نام «علی گرگین» را ایفا کرده. گرچه که این شخصیت هم از قماش لات‌های هم‌محله‌ای خودش است، اما قرار نیست مانند آن‌ها شرور جلوه کند. این نقش کمدی یا بامزه نیست، اما منفعت‌طلبی، دورویی و حیله‌گری‌اش او را از قالب شخصیتی کاملا جدی و تلخ خارج کرده. جمشیدی‌فر انتخاب مناسبی برای نقش «علی گرگین» بوده و بازی خوبی در «یاغی» داشته است. او از پس نمایش هر دو بُعد این شخصیت یعنی متظاهر  تازه ‌به‌دوران‌رسیده و لات جنوب‌شهری برآمده. اکنون یک سال پس از «زخم کاری»، موفقیت تازه‌ای در کارنامه عباس جمشیدی‌فر ثبت شده است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.