2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
میوه فروش دوره گرد راز قتل زن تنها را فاش کرد

میوه فروش دوره گرد راز قتل زن تنها را فاش کرد

در تحقیقات پلیسی معلوم شد پسر این زن او را از بالکن پرت کرده و به قتل رسانده است.

دوات آنلاین -روایت میوه فروش دوره گرد از سقوط مرگبار زنی از طبقه پنجم ساختمان مسکونی سبب شد تا پسر آن زن مورد تحقیق قرار گرفته و راز یک سناریوی خونین بر ملا شود.

 

به نوشته روزنامه جوان، یازدهم فروردین ماه امسال به ماموران پلیس شهر بندر انزلی استان گیلان خبر رسید زن سالخورده ای پس از سقوط از طبقه پنجم خانه اش به پایین فوت کرده است.

 

سقوط مرگبار

با اعلام این خبر تیمی از ماموران پلیس راهی محل حادثه شدند. در آنجا با جسد زن ۷۸ساله ای رو به رو شدند که حکایت از آن داشت به طرز مشکوکی از تراس خانه اش در طبقه پنجم به پایین سقوط کرده و جان باخته است.

 

 یکی از همسایه ها به ماموران پلیس گفت: دقایقی قبل صدای هولناکی از بیرون به گوشم رسید و وقتی از پنجره به پایین نگاه کردم، دیدم یکی از همسایه ها به پایین سقوط کرده و خونین روی زمین افتاده است به سرعت همراه همسایه ها به پایین رفتیم و با جسد زن همسایه طبقه پنجم روبه‌رو شدیم و لحظاتی بعد هم پسرش در حالی که گریه می کرد، بر بالین مادرش حاضر شد و حادثه را به ماموران پلیس خبر دادیم.

 

از آنجایی که سقوط زن سالخورده مشکوک به نظر می رسید، قاضی محمد نوعی، بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی بندر انزلی همراه تیمی از  کارآگاهان پلیس آگاهی در محل تحقیقات خود را آغاز کردند.

 

سرنخ های جنایی

بررسی ها نشان داد زن سالخورده در خانه اش تنها زندگی می کرده است، اما هر چند وقت یکبار یکی از فرزندانش برای نگهداری اش به خانه می آمده است.

 

مأموران پلیس در تن پیمایی جسد متوجه آثار بریدگی و خراش روی دستان وی شدند که نشان می داد زن فوت شده قبل از سقوط با فردی درگیر شده است،

 

همچنین به گفته همسایه ها زن سالخورده همیشه با روسری بوده اما زمان سقوط روسری نداشته است و از سوی دیگر در تحقیقات میدانی مشخص شد مرد میوه فروش دوره گردی زمان سقوط دیده است که کسی پشت سر  زن فوت شده بوده و بعد از سقوط به سرعت کنار رفته است.

 

بدین ترتیب با چیدن پازل های این حادثه فرضیه قتل زن تنها قوت گرفت و ماموران برای حل معما تحقیقات گسترده ای را انجام دادند تا اینکه فهمیدند روز حادثه کسی جز  پسرش در خانه او نبوده است و  وی اولین کسی بوده که بر بالین جسد مادرش حاضر شده است.

 

بدین ترتیب مأموران پلیس، پسر وی را به عنوان مظنون بازداشت و از وی تحقیق کردند.

 

اعتراف به قتل مادر

متهم در بازجویی ها، ابتدا منکر جرم خود شد و مدعی بود که مادرش روز حادثه ناگهان خودش را از تراس خانه اش به پایین انداخته است، اما وقتی با مدارک و دلایل رو به رو شد، چند روز قبل به قتل مادرش اعتراف کرد.

 

وی گفت: مادرم در خانه اش تنها زندگی می کرد. من و فرزندان دیگرش هر چند وقت یکبار به خانه او می آمدیم و از وی نگهداری می کردیم. من همراه خانواده ام در شهر دیگری زندگی می کنیم، اما چند روز قبل برای نگهداری از مادرم به بندر انزلی آمدم. روز حادثه از مادرم خواستم به حمام برود، اما گفت ساعتی دیگر می رود که عصبانی شدم و با هم درگیر شدیم. وقتی در گیری ما بالا گرفت با چاقو ضربه ای به دستش زدم و مادرم خونین به طرف تراس رفت و می خواست با داد و فریاد از همسایه ها درخواست کمک کند. من هم او را به پایین پرت کردم تا همسایه ها فکر کنند مادرم خودش به زندگی اش پایان داده است. می خواستم ماموران را فریب دهم، اما دستم رو شد و الان هم پشیمانم.

 

 پس از اعتراف متهم، قاضی محمد نوعی بازپرس شعبه سوم دادسرای بندرانزلی با صدور قرار بازداشت موقت، پسر ناخلف را روانه زندان کرد. تحقیقات درباره این حادثه ادامه دارد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.