2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
پسر بیمار مادرش را کشت

پسر بیمار مادرش را کشت

میثم لحظه حادثه شروع به داد و فریاد کرد و با مادرش درگیر شد. او مادرش را کتک می‌زد و بعد هم چاقویی برداشت و...

دوات آنلاین -پسر بیمار پس از قتل مادرش و زخمی کردن پدرش خودش را در صحنه جنایت تسلیم پلیس کرد.

 

به نوشته روزنامه جوان، ساعت‌15:30 چهارشنبه‌29 اردیبهشت مأموران کلانتری‌126 فرجام با تماس تلفنی شهروندی از قتل زن سالخورده‌ای در خانه‌اش با خبر و راهی محل شدند. مأموران پلیس در محل حادثه که طبقه‌دوم ساختمان سه‌طبقه مسکونی بود با جسد زن 75‌ساله و پیکر زخمی شوهر وی روبه‌رو شدند. کمی آنطرفتر داخل پذیرایی پسر خانواده که چاقوی خونین کنارش افتاده بود روی مبل نشسته بود که مأموران پلیس او را به عنوان قاتل بازداشت کردند.

 

با اعلام این خبر قاضی حبیب الله صادقی، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران همراه تیمی از کارآگاهان اداره‌دهم پلیس‌آگاهی در محل تحقیقات خود را درباره این حادثه آغاز کردند.

 

رازگشایی از قتل

تن‌پیمایی جسد و آثار بریدگی و زخم‌های بدن حکایت از آن داشت پسر جوان که میثم نام دارد با چاقو مادرش را به قتل رسانده و پدرش را نیز به شدت کتک زده است. شوهر مقتول گفت: میثم لحظه حادثه شروع به داد و فریاد کرد و بعد با مادرش درگیر شد. برای کمک به همسرم جلو رفتم که او مرا به شدت کتک زد و حالم بد شد. به گوشه‌ای رفتم اما او همچنان مادرش را کتک می‌زد و بعد هم چاقویی برداشت و ضرباتی به مادرش زد. وی در پایان گفت: من علت درگیری آنها را متوجه نشدم.

 

دختر مقتول هم به مأموران پلیس گفت: لحظاتی قبل زن همسایه با من تماس گرفت و گفت از خانه مادرم صدای دلخراشی شنیده است. او گفت صدای میثم را شنیده که با مادر و پدرم درگیر بوده و بعد هم صدای دلخراش مادرم به گوشش رسیده است. از همسایه خواستم موضوع را به پلیس خبر دهد و خودم به سرعت به خانه مادرم آمدم و با کلید یدکی که داشتم در را باز کردم و با صحنه خونین روبه‌رو شدم.

 

همسایه مقتول که زن میانسالی است، گفت: همیشه صدای درگیری میثم با پدر و مادرش به گوش ما می‌رسید. میثم پسر عصبانی و بد اخلاقی بود که مادر و پدرش را کتک می‌زد.

 

امروز هم صدای درگیری آنها را شنیدم و با دختر صاحبخانه تماس گرفتم و اطلاع دادم که از من خواست به پلیس زنگ بزنم و بعد به در خانه‌شان بروم و از مادرش خبر بگیرم‌. پس از این به در خانه آنها رفتم و در زدم و چون از میثم می‌ترسیدم که به من حمله کند چند پله پایین آمدم. میثم در خانه را باز کرد که از او سؤال کردم حال مادرش چطور است. او با عصبانیت گفت «خوب است» و بعد هم در خانه را محکم بست.

 

بیماری متهم

متهم که به گفته خانواده‌اش از بیماری دو قطبی رنج می‌برد در بازجویی‌های ابتدایی به قتل مادرش اعتراف کرد، اما درباره انگیزه قتل حرفی نزد.

 

همزمان با انتقال جسد به پزشکی قانونی قاتل 36 ساله نیز برای مشخص شدن سلامت روحی و روانی‌اش در اختیار کارشناسان پزشکی قانونی قرار گرفت.

 

تحقیقات به دستور بازپرس جنایی درباره این حادثه ادامه دارد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.