2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
داستان سریال دختران درخشان چند قسمت است + خلاصه داستان

داستان سریال دختران درخشان چند قسمت است + خلاصه داستان

همه آنچه برای تماشای داستان سریال دختران درخشان لازم است بدانید در این مطلب گردآوری شده است.

دوات آنلاین -اگر از علاقه مندان به سریال های جنایی، معمایی و رازآلود هستید می توانید سریال دختران درخشان را برای تماشا انتخاب کنید. این مجموعه آمریکایی تولید سال 2022 است.

عکسی از سریال دختران درخشان

خلاصه داستان سریال دختران درخشان

داستان سریال دختران درخشان درباره زنی به نام کربی است. ماجرا به سال ها قبل و زمانی بر می گردد که کربی مورد تهاجم قرار گرفت و این اتفاق شرایط پیچیده و بغرنجی را برایش رقم زد.

 

کربی که با این مشکل دست و پنجه نرم می کند اکنون در برابر موضوع پیچیده دیگری نیز قرار می گیرد و متوجه قتلی می شود که با حمله به او در ارتباط است.

 

زن آزار دیده در چنین شرایطی عزمش را جزم می کند تا بالاخره راز آن حمله شوم و این قتل را فاش کند و به همین دلیل با یک خبرنگار همکاری کند و در این راستا اتفاقاتی رخ می دهد که سراسر غافلگیرانه و هیجان انگیز است.

عکسی از سریال دختران درخشان

تعداد قسمت های سریال دختران درخشان

سریال دختران درخشان در سال 2022 ساخته شده و سیلکا لوئیزا آن را کارگردانی کرده است. این مجموعه فقط یک فصل دارد و در 8 قسمت تولید شده است.

 

اسامی بازیگران

ایمی برنمن، فیلیپا سو، جیمی بل، الیزابت ماس، کریستوفر دنهام، دیانا رید فاستر، واگنر مورا و مارک گراپی در سریال دختران درخشان بازی کرده اند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.