2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
سریال بوی باران چند قسمت است، ساعت پخش و تکرار از شبکه آی فیلم

سریال بوی باران چند قسمت است، ساعت پخش و تکرار از شبکه آی فیلم

بوی باران، مینی سریالی است که از ابتدا برای پخش در شب های قدر تولید شده بود و آی فیلم اکنون آن را تکرار می کند.

دوات آنلاین -سریال بوی باران به کارگردانی حسین تبریزی، مجموعه ای است که شبکه آی فیلم آن را برای پخش در شب های قدر در نظر گرفته است.

عکسی از سریال بوی باران

خلاصه داستان سریال بوی باران

داستان سریال بوی باران درباره دختری به نام محیا است که در یک بیمارستان به عنوان پزشک مشغول به کار است و پدرش نیز بیست و پنج سال پیش در جنگ مفقود الاثر شده است و همراه با مادرش تنها زندگی می کند و همیشه هم دلش می خواسته خبری از پدرش بشنود اما تا به حال همچین اتفاقی نیافتاده بود. تا زمانی که مادر محیا قرار شد برای گرفتن جواب آزمایش خود به بیمارستان بیاید و با دیدن یک مریض یک حال عجیبی می شود و حدس میزند که این مرد را جائی دیده است اما هر چه به مغزش فشار می آورد نمی تواند بفهمد که کجا این مرد را دیده است به خاطر همین به منزل خود می رود و به صورت کاملا اتفاقی یک عکسی از همسرش و آن مرد که اسمش هاتف است را پیدا می کند و وقتی یادش میاید که هاتف دوست صمیمی همسرش بوده و آنها فکر می کردند که او نیز مانند مرتضی یعنی همسر رعنا شهید شده است یک جرقه ای از امید در دل آنها روشن می شود و فکر می کند که شاید مرتضی نیز زنده باشد این جریان را به دخترش می گوید اما دخترش می گوید که اسم آن مرد فرخ همتی است و به این نام در آنجا بستری شده است و بیست و پنج سال پیش تصادفی می کند و ... .

عکسی از سریال بوی باران

تعداد قسمت های بوی باران

سریال بوی باران سال 1392 برای شبکه دو در شش قسمت ۴۵ دقیقه‌ای ساخته شد و در شب های قدر روی آنتن رفت.

 

ساعت پخش و تکرار از آی فیلم

این سریال هر روز  ساعت 7 عصر از شبکه آی فیلم پخش می شود و تکرار آن در دو نوبت در ساعت های 3 بامداد و 11 صبح روز بعد خواهد بود.

عکسی از سریال بوی باران

بازیگران سریال بوی باران

کامبیز دیرباز، فریبا کوثری، نیلوفر شهیدی، مونا فرجاد، لاله صبوری، رحیم نوروزی، پژمان بازغی، رابعه اسکویی، میرطاهر مظلومی، رامسین کبریتی، زهرا سعیدی، آتش تقی پور، مینا جعفرزاده و سولماز حصاری در بوی باران بازی کرده اند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.