2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
راهنمای دکوراسیون شیک برای پذیرایی کوچک

راهنمای دکوراسیون شیک برای پذیرایی کوچک

با 5 ترفند که باعث می شود پذیرایی شما شیک تر به نظر برسد آشنا شوید.

دوات آنلاین -اصلی‌ترین قسمت هر خانه‌ای پذیرایی است که باید در دکوراسیون و چیدمان آن به نکات مهمی توجه کنید تا پذیرایی شیک و آرامش‌بخشی داشته باشید. در این مطلب با ما همراه باشید تا رایج‌ترین اشتباهات خانم‌ها را در باره چیدمان و دکوراسیون پذیرایی به شما معرفی کنیم.

 

استفاده از قالیچه‌ در پذیرایی

خراسان نوشت: آیا افرادی را دیده‌اید که می‌خواهند خانه خود را مدرن کنند و در یک فضای بزرگ قالیچه بسیار کوچک می‌اندازند؟ انجام این کار فضای خانه را سرد می‌کند. بهتر است که در این باره خیلی افراط و تفریط نداشته باشید و قالیچه را متناسب خریداری کنید؛ به‌طوری که زیر مبل نرود و لبه‌های آن خالی باشد. اما اگر بخواهید از قالیچه خیلی کوچک استفاده کنید، یعنی چیدمان را درست رعایت نکرده‌اید و از طرفی اگر قالیچه کنونی شما خیلی کوچک است، می‌توانید از دو قالیچه استفاده کنید.

برای دکوراسیون پذیرایی های کوچک چه نکاتی را رعایت کنیم

استفاده از لامپ‌های زیاد اشتباه است

یکی از اشتباهاتی که بیشتر خانم‌ها مرتکب می‌شوند، این است که فکر می‌کنند باید تعداد زیادی لامپ روی لوستر آن‌ها باشد تا فضا خیلی شکیل‌تر به نظر برسد اما انجام این کار اشتباه است. پیشنهاد ما استفاده از لامپ‌های ساده یا لوستر‌هایی است که تعداد لامپ آن‌ها زیاد نیست.

 

بیشتر بخوانید: تکنیک هایی برای بزرگ تر کردن آپارتمان های کوچک

 

پذیرایی را خیلی شلوغ نکنید

فضای خانه باید به گونه‌ای طراحی و چیدمان شود که شما خیلی راحت بتوانید در آن جا بنشینید و کارهای‌تان را به انجام برسانید. اگر فضا خیلی شلوغ باشد، یعنی چیدمان را به درستی رعایت نکرده‌اید. اگر هم خیلی خلوت باشد، فضا خیلی سرد به نظر می‌رسد بنابراین مراقب باشید که تعادل را حفظ کنید.

 

چیدمان غلط مبلمان

بعضی از افراد یک صندلی راحتی را وسط مبلمان رسمی یا برعکس جا می‌دهند. انجام این کار اصلاً در هیچ طراحی توصیه نمی‌شود، پس بهتر است اصول را رعایت کنید و مبلمان را متناسب با یکدیگر بچینید تا تکلیف اعضای خانواده برای استفاده از آن‌ها روشن باشد.

 

راهنما: دکوراسیون ساده اتاق نشیمن

 

پایین آمدن پرده‌ها تا کف زمین

مجبور نیستید که پرده‌ها را تا کف زمین بلند اندازه بگیرید. بهتر است در انجام این کار دقت کنید، زیرا اگر انتهای پرده به زمین بخورد، احتمال کثیف شدن آن بیشتر است و هرگز در طراحی هم توصیه نمی‌شود بنابراین پرده باید  از  سطح زمین فاصله داشته باشد.

 

برای نوشتن این مطلب از سایت نمناک کمک گرفته شده است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.