2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
آخر سریال خسوف چه می شود

آخر سریال خسوف چه می شود

آیا آتیه و امیر در پایان سریال خسوف به هم می رسند؟ سرنوشت اسما چه می شود و چه اتفاقی برای دایی مهراب و دیگران می افتد؟

دوات آنلاین -سریال خسوف داستانی بسیار گیرا و جذاب دارد؛ داستانی که هیچ لحظه ای از آن را نمی توان از دست داد و باید آن را با دقت دنبال کرد تا دید در آخر چه اتفاقی برای امیر، علیرضا، آتیه، اسما، دایی مهراب و دیگران رقم می خورد.

عکسی از سریال خسوف

موضوع ازدواج آتیه و امیر

یکی از مهم ترین پرسش ها درباره آخر سریال خسوف این است که آیا امیر و آتیه با هم ازدواج می کنند؟ برای رقم خوردن چنین اتفاقی باید امیر از اسما جدا شود اما اگر این طلاق هم رخ بدهد باز به نظر می رسد ما شاهد ازدواج آتیه و امیر نباشیم چون اگر این اتفاق بیفتد در واقع یک پایان خوش پیش بینی شده را شاهد هستیم و غافلگیری و جذابیت زیادی نخواهد داشت. پس ممکن است پایان داستان به گونه ای باشد که نوید رسیدن این دو به هم را بدهد اما عقد و عروسی اتفاق نیفتد.

عکسی از سریال خسوف

سرنوشت تلخ در انتظار اسما و پدرش

اسما و دایی مهراب خطا کرده اند؛ خطایی بزرگ که زندگی آتیه و امیر را دگرگون کرد. مخصوصا آتیه بسیار آسیب دید پس این کار آنها نباید بدون تاوان بماند و به احتمال زیاد اسما سرنوشت خوبی نخواهد داشت اما ماجرای پدرش کمی پیچیده تر است.

 

دایی مهراب در خلافکاری های زیادی دست داشته و باید دستگیر شود. بنابراین باید شاهد اتفاقات تلخ تری برای او باشیم.

 

دیگر شخصیت ها در آخر سریال خسوف

سمیرا هم شخصیتی منفی است که خیلی خلاف ها کرده و بنابراین نباید بی مجازات بماند. رضی هم همین طور است و اتفاقا جرم او سنگین تر از بقیه اما علیرضا یک بازی خورده است. یک بازنده که در آخر سریال باز هم تغییر زیادی در شرایطش ایجاد نمی شود جز اینکه حسرت های زیادی برایش باقی می ماند. البته همه اینها حدس و فرضیه است و باید دید در پایان چه اتفاقاتی رقم خواهد خورد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
Masha 1401/10/27
انقدر که سره قسمت ۱۴ گریه کردم سره امتحان ریاضی گریه نکردم . اخه چراااااااا سره عشق دو نفر رو الکی الکی کردن زیر خاکککککک دلم واسه جفتشون کبابببههههه
بهار 1401/06/05
داستان ثمین چی میشه؟
آرمی 1401/04/29
اتفاقا به نظر من کار اشتباه رو اسما کرد و نباید عقده اش رو اونجوری خالی می‌کرد سر امیر
ناهید امینا 1401/04/14
در این ماجرا آتیه صدمۀ بسیار دید ولی وقتی در آخرین ملاقاتشان امیر به او گفت اصلاً برایم دیگر مهم نیست که با کدام خری قرار است بروی و اقدام به خودکشی ریحانه را به گردن او انداخت، آتیه دید امیر چقدر بی انصاف است. دید که امیر چشمش را به روی مصائب او بسته و اقدام به خودکشی یک دختر رها شده و معتاد را بزرگتر از مصائب او می داند. خیلی زود فهمید که امیر نمی توانسته مرد رؤیاهای او باشد. همان لحظه بود که از امیر ظلاق عاطفی گرفت و با گفتن جملۀ کوتاه؛"دروغ گفتم" هم اسما را بخشید و هم خودش را خلاص کرد.
تارا 1401/02/13
دقیقا خطای اصلی رو امیر و آتیه انجام دادن نه اسما. ولی حیف اسما نبود با وجود عدم علاقه امیر باز خودش رو درگیر امیر و مشکلاتش کرد.
ناشناس 1401/02/07
ببخشیدا ولی خطای اصلی را میر و اتیه کردند وخطای اونا باعث خطای اسما شد هم امیر هم اتیه در حق اسما نامردی کردند

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.