2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
آیا عبد و نجلا در آخر فصل دوم سریال با هم ازدواج می کنند

آیا عبد و نجلا در آخر فصل دوم سریال با هم ازدواج می کنند

تکلیف عبد و نجلا چه می شود؟ آیا آنها به هم می رسند یا باز هم مشکلات این دو را از هم دور می کند؟

دوات آنلاین -فصل دوم سریال نجلا با هم حساسیت های فصل اول پیش می رود. باز هم این سوال مطرح است که آیا عبد بالاخره به خواسته اش می رسد و با نجلا ازدواج می کند یا رابطه این دو عاشق به هم می خورد؟ در آخر سریال چه اتفاقاتی رخ می دهد و چه می شود؟

 

در فصل اول سریال نجلا شاهد بودیم که عبد گرفتار عشقی شد که زندگی اش را کاملا دگرگون کرد. در ابتدا نجلا اصلا حاضر به صحبت با عبد نبود تا این که مشخص شد دلیل این مسئله ازدواج قبلی نجلا و بچه دار بودن او است. نجلا برای عبد شرط گذاشت که اگر او را به کربلا ببرد به خواستگاری اش جواب مثبت می دهد اما در فصل دوم دیدیم عبد و دوستش عطا زندانی شدند و اتفاقات ناگواری برایشان رخ داد تا این که توانستند از زندان فرار کنند.

عکسی از فصل دوم سریال نجلا

مشکلات عبد و نجلا برای ازدواج

در فصل دوم این سریال می بینیم که عبد و نجلا باز هم برای رسیدن به هم با مشکلات متعددی دست به گریبان هستند. سنگ اندازی ها و آزارهای عدنان یکی از این مشکلات است. او برای این که عبد را از میدان به در کند و خودش به نجلا برسد هر اقدام ناپسند و خلاف اخلاقی انجام می دهد و به سادگی از پا نمی نشینید.

 

از سویی عبد دچار سوء تفاهم های زیای نسبت به نجلا شده که البته به نظر می رسد این موضوع با گذشت زمان، وساطت دیگران و همچنین توضیحات خود نجلا برطرف شود.

 

مسئله سوم بحث شروع جنگ تحمیلی است که سبب می شود عبد و نجلا بار دیگر گرفتار مشکلات تازه شوند. همه این مسائل شرایط بغرنجی را برای این زوج به وجود می آورد؛ وضعیتی پیچیده که تا آخر سریال ادامه پیدا می کند اما در نهایت با توجه به این که فعلا خبری از فصل سوم این مجموعه نیست به نظر می رسد شرایط برای ازدواج این دو فراهم شود و حتی اگر شاهد عقد آنها نباشیم می بینیم که موانع برطرف شده است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.