2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
آخر سریال جزیره چه می شود

آخر سریال جزیره چه می شود

آیا ارشد در آخر سریال جزیره می می یرد؟ آیا زنده می ماند و با صحرا ازدواج می کند؟ برای گروه شاهنگ چه پیش می آید؟

دوات آنلاین -سریال جزیره توانسته با داستان جذاب و عاشقانه مخاطبان را با خود همراه کند و حالا خیلی ها منتظر هستند ببینند در پایان این سریال چه اتفاقاتی رخ می دهد؟ سوال اصلی درباره ارشد و صحرا است و همه می خواهند بدانند عشق این دو در آخر چه خواهد شد؟

آیا ارشد در پایان سریال جزیره می میرد یا زنده می ماند

آیا ارشد در سریال جزیره می میرد

ارشد بیمار است؛ یک بیماری نادر که درمان قطعی هم برای آن وجود ندارد. ارشد تاکنون به واسطه پشتیبانی خانواده و البته ثروت هنگفت توانسته خودش را سرپا نگه دارد اما آیا او توان مقابله با این بیماری را دارد؟ مرگ ارشد همه معادلات را در سریال جزیره به هم خواهد ریخت و در این صورت با پایانی تلخ و غم انگیز مواجه هستیم. هر چند بعید است چنین پایانی برای این مجموعه در نظر گرفته شده باشد اما به هر حال مرگ ارشد احتمالی است که نباید آن را نادیده گرفت.

ارشد و صحرا در آخر سریال جزیره چه سرنوشتی خواهند داشت

ارشد و صحرا؛ جدایی یا ازدواج

همه ما دوست داریم ارشد و صحرا با هم ازدواج کنند اما همان طور که دیده اید موضوع به همین سادگی نیست. این دو نفر لااقل فعلا نمی توانند با هم ازدواج کنند و در مسر عشق شان سنگ های زیادی وجود دارد و موانع یکی بعد از دیگری قد علم می کند.

 

ارشد شرایط خاصی دارد. او بیمار است. این را صحرا می داند و با قضیه مشکلی ندارد اما واکنش او در برابر ازدواج قبلی ارشد و دختر او چه خواهد بود؟ آیا احساس نمی کند فریب خورده و ارشد او را بازی داده است؟

 

از طرفی گروه شاهنگ بیکار ننشسته و هزار و یک مانع در سر راه این دو قرار می دهد؛ موانعی که ارشد به تنهایی نمی تواند آنها را از میان بردارد. پس هیچ بعید نیست این دو یا به اجبار از اهم جدا شوند یا صحرا قید زندگی با ارشد را بزند. شاید هم در آخر ارشد از این عشق پشیمان شود و تصمیم دیگری برای زندگی اش بگیرد. در این صورت انتاظری که از سریال جزیره داریم محقق نخواهد شد و این سریال نیز پایانی ناراحت کننده خواهد داشت.

آیا گروه شاهنگ در آخر سریال جزیره از بین می رود

گروه شاهنگ در آخر سریال جزیره

گروه شاهنگ چندان هم گروه بی دردسر و سر به راهی نیست و معلوم شده در کارهای غیرقانونی نیز دست دارد. بنابراین این گروه در آخر سریال جزیره عاقبت خوشی نخواهد داشت. شاید اعضای خانواده ارشد را کنار بگذارند تا به هدف شان برسند اما در نهایت رازها برملا می شود و به نظر می رسد باید شاهد فروپاشی این شبکه اقتصادی باشیم. یکی  از احتمالا این است که صحرا صراف علیه این گروه افشاگری کند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
1401/10/13
خیلی بد بود پایان تلخی داشت ولی کاش خیلی رازها برملا میشد و خیلی سوتفاهمات حل میشد
ناشناس 1401/08/16
واقعا آخرش چیشد ؟
باران 1401/08/09
خیلی پایان بدی بود بنظرم اصلا نبینید🙄
ناشناس 1401/06/13
خیلی هم رو دوست دارن و مشخصه که دل از همدیگه نمیزارن احتمال زیاد ازدواج کنن😁
صحرا 1401/06/13
لطفا به هم برسن اگه نرسن خیلی فیلم غمگین میشه
مهسان 1401/06/12
لطفا صحرا و ارشد بهم برسن قسمت آخر فیلم جزیره خیلی غمگین بود
صحرا و ارشد 1401/01/02
خوب بود این فیلم پر از هیجان بود ولی آخرش یکم غمگین بود بازیگرای نقش اصلی هم عالی بودن و خیلی زحمت کشیده شده برای این فیلم همگی خسته نباشن.
ناشناس 1400/12/14
بهم میرسن
ناشناس 1400/12/01
پایان تلخی داره
ناشناس 1400/11/28
من تا قسمت 8 دیدم خدا کنه ارشد و صحرا به هم برسن فیلمش خیلی قشنگ میشه

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.