2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
سریال هلستروم چند قسمت است؛ خلاصه داستان و بازیگران

سریال هلستروم چند قسمت است؛ خلاصه داستان و بازیگران

همه اطلاعاتی که برای تماشای سریال ترسناک هلستروم لازم است بدانید، در این مطلب گردآوری شده است.

دوات آنلاین -سریال هلستروم برای علاقه مندان به مجموعه های ترسناک می تواند گزینه مناسبی باشد به ویژه آن که دوبله فارسی این سریال وارد شبکه نمایش خانگی شده است.

 

هلستروم پر از معما و سوال است که بیننده را ترغیب می کند برای یافتن جواب آنها این مجموعه را دنبال کند البته برخی نیز نقدهایی به آن وارد کرده و مثلا گفته اند آن طور که باید و شاید ترسناک نیست.

عکسی از سریال هلستروم

خلاصه داستان سریال هلستروم

دایمون و آنا هلستروم که فرزندان یک قاتل زنجیره ای قدرتمند هستند، اکنون همه تلاش خود را به کار می گیرند تا در مورد گذشته اسرارآمیز و ترسناک خانواده خود بیشتر بدانند و افراد شرور را از بین ببرند. آنها روش‌ها و مهارت‌های خاص خود را برای این ماموریت به کار می‌بندند و هر کدام با هوشمندی خود، به دنبال تحقق هدفش است.

عکسی از سریال هلستروم

تعداد قسمت های سریال هلستروم

سریال هلستروم، سریالی اکشن، ماجراجویی، درام، فانتزی و ترسناک، محصول سال ۲۰۲۰ کشورهای آمریکا، کانادا و استرالیا است. این سریال در 10 قسمت ساخته شده است و فقط یک فصل دارد.

 

نماوا نوشته: سریال هلستروم بر اساس شخصیت های دایمون هلستروم و ساتانا در کتاب های مصور مارول به قلم روی توماس، جان رومیتا، گری فریدریک و هرب تریمپ ساخته شده است.

 

بیشتر بخوانید: معرفی کامل سریال مراکش: عشق در دوران جنگ

 

سریال هلستروم در جشنواره های مختلف افتخارات متعددی به دست آورد که از میان آنها می توان به نامزدی دریافت یک جایزه برتر گزینش منتقدان و یک جایزه لیو اشاره کرد.

عکسی از سریال هلستروم

بازیگران سریال هلستروم

تام آستن، سیدنی لمون، الیزابت مارول، آریانا گوئرا، جون کریل، رابرت ویزدم، آلن اوی و دنیل کادمور در سریال هلستروم بازی کرده اند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.