2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
آیا آتیه و امیر در سریال خسوف با هم ازدواج می کنند

آیا آتیه و امیر در سریال خسوف با هم ازدواج می کنند

سرنوشت آتیه و امیر در سریال خسوف چه خواهد شد؟ آیا آن دو به هم خواهند رسید یا عشق شان پایانی تلخ خواهد داشت؟

دوات آنلاین -سریال خسوف مجموعه ای است که داستان خودش را به خوبی روایت می کند. شخصیت هایش به درستی معرفی شده اند و قصه به گونه ای پیش می رود که مخاطب کاملا با آن همراه می شود، به ویژه این که پای عشق در میان است؛ عشق میان آتیه و امیر که باید دید در آخر چه خواهد شد و چه اتفاقی برای این دو رخ خواهد داد؟

آتیه و امیر در سریال خسوف

عشق اتفاقی در سریال خسوف

عشق امیر و آتیه در سریال خسوف یک عشق پیش بینی نشده و اتفاقی است. امیر از قبل قرار بود با دختر دایی اش ازدواج کند. به او علاقه داشت و حرف ها زده و قرار و مدارها گذاشته شده بود. امیر هم قرار نبود درگیر عشقی تازه شود. او بر سر یک شرط بندی با آتیه آشنا شد و دلش را باخت.

 

در سوی دیگر آتیه با بازی مینو شریفی تصمیمی برای ازدواج نداشت. او می خواست کافه گالری خودش را راه بیندازد. درسش را ادامه بدهد و آینده اش را بسازد اما با اصرارهای امیر بیشتر با او آشنا شد و این گونه بود که یک اتفاق باعث شروع عشقی عمیق شد، عشقی که موانع زیادی در سر راه آن وجود دارد. یکی از این موانع دایی امیر است. او نه فقط به خاطر دخترش بلکه به دلیل دیگر، یعنی دلیل شخصی، بر سر راه امیر سنگ خواهد انداخت و نمی گذارد او آن طور که می خواهد پیش برود. در سوی دیگر پدر آتیه حضور دارد که او هم با اما و اگرهای خودش راه را برای این دو جوان هموار نمی کند اما نه امیر پسری است که به سادگی عقب بنشیند و نه آتیه دختری است که عشق خودش را به راحتی فراموش کند. او دختری سرسخت است که برای مبارزه کاملا آماده است و هرگز به شانه خالی کردن و گریختن نمی اندیشد.

آتیه و امیر در سریال خسوف

امیر و آتیه در برابر مشکلات

با این اوصاف آتیه و امیر در سریال خسوف با مشکلات زیادی مواجه خواهند شد و مهم ترین آنها نیز ماجرای حمله خونین به مدیر دانشگاه و دستگیری امیر است. ما می دانیم این جوان نه تنها بی گناه است بلکه تمام تلاشش را برای نجات جان مرد مجروح به کار گرفت اما او برای اثبات این موضوع کار پیچیده ای در پیش دارد.

 

همه چیز علیه امیر طراحی شده و تلاش آتیه برای نجا او از مخمصه هم نمی تواند راهگشا باشد. در این میان نقش دایی امیر را هم نباید نادیده گرفت. با توجه به همه این مشکلات به نظر می رسد این دو برای رسیدن به هم سختی های زیادی خواهند کشید اما در هر سریال عاشقانه ای مخاطب منتظر پایان خوش است و این موضوع درباره سریال خسوف هم صدق می کند و همه ما امیدوار هستیم این عشق در آخر به سرانجامی خوب و خوش برسد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.