2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
سریال شاهرگ چند قسمت است + ساعت پخش و تکرار از آی فیلم

سریال شاهرگ چند قسمت است + ساعت پخش و تکرار از آی فیلم

سریال شاهرگ که در جدول پخش شبکه آی فیلم قرار گرفته مجموعه ای تاریخی است که به وقایع اول انقلاب می پردازد.

دوات آنلاین -وقایع ابتدای انقلاب اسلامی موضوع سریال شاهرگ است که اولین بار از شبکه دو پخش شد و اکنون روی آنتن شبکه آی فیلم می رود.

عکسی از سریال شاهرگ

موضوع سریال شاهرگ

در ابتدای انقلاب شاهد بمب گذاری و خرابکاری هایی بودیم. یک گروه ویژه مسئول پیگیری این موضوع می شود و ماموریت می یابد آشوبگران را شناسایی کند البته این کار به سادگی امکانپذیر نیست و فداکاری های زیادی را می طلبد.

عکسی از سریال شاهرگ

تعداد قسمت های سریال شاهرگ

سریال شاهرگ به کارگردانی سیدجلال اشکذری و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی برای شبکه د تولید شد. این مجموعه در 32 قسمت ساخته شده است.

عکسی از سریال شاهرگ

ساعت پخش و تکرار از شبکه آی فیلم

اگر می خواهید سریال شاهرگ را دنبال کنید می توانید آن را هر شب ساعت 8 از شبکه آی فیلم تماشا کنید. تکرار این مجموعه نیز دو بار در روز و در ساعت های 4 بامداد و 12 ظهر است.

 

مرحوم سیروس گرجستانی در سریال شاهرگ

این سریال بازیگران مطرح زیادی دارد. مرحوم سیروس گرجستانی نیز در آن به ایفای نقش پرداخته و یکی از آخرین کارهای او محسوب می شود که اتفاقا بر خلاف رویه سال های آخر بازیگری کار طنز نبود و نقشی جدی محسوب می شد.

 

حسین پاکدل، نیما رئیسی، عباس غزالی، مهدی سلوکی، فریده سپاه منصور، مسعود فروتن، امید روحانی، عطا عمرانی، محسن بهرامی، افسانه کمالی، سید مریم موسویان، حلیمه سعیدی، فریده دریامج، سوسن مقصودلو،سام قریبیان، سید جواد هاشمی، آزاده زارعی و سپیده خداوردی از دیگر بازیگران شاهرگ هستند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.