2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
آخر سریال به رنگ خاک چه می شود؟

آخر سریال به رنگ خاک چه می شود؟

پایان سریال به رنگ خاک بسیار جذاب و دیدنی است. اگر می خواهید از آن مطلع شوید در این مطلب با ماه همراه شوید.

دوات آنلاین -سریال به رنگ خاک از جمله مجموعه های جذابی است که اتفاقات غیرمنتظره و غافلگیرکننده در آن زیاد رخ می دهد و به همین دلیل پیش بینی آخر سریال خیلی سخت است.

عکسی از سریال به رنگ خاک

عاقبت مهرداد در سریال به رنگ خاک چه می شود

همان طور که می دانید مهرداد در سریال به رنگ خاک عاشق تاج گل، دختر ناخدا جمات است. تاج گل با بازی هستی فرحی در ازدواج با مهرداد تردیدهای زیادی دارد. این تردیدها به دلیل مرموز بودن مهرداد است.

 

مهرداد واقعا مرموز است و وقتی می فهمیم نام واقعی او چیز درگیر است و او با هویت جعلی به جزیره رفته و زندگی مخفیانه ای را در آنجا در پیش گرفته است غافلگیر می شویم. غافلگیری بیشتر زمانی است که می فهمیم که پای مهرداد در ماجرای قاچاق یک عتیقه به نام مولینگ دریا گیر است اما باز این همه ماجرا نیست. فرد خلافکاری که دنبال مهرداد می گردد تا مولینگ دریا را پیدا کند با هویت قلابی با خواهر مهرداد ازدواج کرده و از این طریق مهرداد را پیدا می کند و او را تحت فشار می گذارد.

 

در آخر سریال به رنگ خاک شوهرخواهر مهرداد کشته می شود. مهرداد هم به زندان یم افتد و وقتی تاج گل به ملاقات او می رود می فهمیم این دو بالاخره به یکدیگر خواهند رسید.

عکسی از سریال به رنگ خاک

سرنوشت یوسف در سریال به رنگ خاک

یوسف جهان محجوبی است که جرم برادرش را گردن گرفته و به زندان رفته و حالا برگشته است اما پدرش با او رابطه خوبی ندارد و طردش کرده است. یوسف که راننده تاکسی است به طور اتفاقی با زنی به نام آسیه و پسرش نوید آشنا می شود.

 

آسیه به دنبال شوهر گم شده اش به جزیره رفته است. شوهرش پزشک جزیره بوده که به دل دریا زده و ناپدید شده است. او در زمینه خردی و نگهداری عتیقه جات نیز فعال بود. یوسف با پسر خردسال آسیه رابطه دوستانه ای پیدا می کند و در نهایت این سه می توانند بر تمام مشلات غلبه کنند. دکتر هم زنده پیدا و بعد از چند روز بستری بودن مرخص می شود. در نهایت آسیه، نوید و آقای دکتر به تهران بر می گردند. پدر یوسف نیز با او آشتی می کند.

 

سامان در پایان سریال به رنگ خاک

در آخر سریال به رنگ خاک معلوم می شود پدر سامان و خاله حوا با هم همدست هستند و برنامه ای ترتیب داده اند تا سامان را سر عقل بیاورند و زندگی او را رو به راه کنند. به این ترتیب سامان هم سر  سامان می گیرد و آماده تشکیل خانواده و شروع زندگی مشترک می شود.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.