2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
تعداد قسمت ها و ساعت پخش و تکرار سریال مدار صفر درجه از شبکه آی فیلم

تعداد قسمت ها و ساعت پخش و تکرار سریال مدار صفر درجه از شبکه آی فیلم

همه آنچه درباره سریال تاریخی مدار صفر درجه باید بدانید، در این مطلب جمع آوری شده است.

دوات آنلاین -سریال مدار صفر درجه را به احتمال زیاد قبلا دیده اید اما باز هم می توانید از طریق شبکه آی فیلم به تماشای این مجموعه تاریخی جذاب بنشینید. اطلاعاتی از جمله  داستان سریال، اسامی بازیگران، سال تولید و .. در ادامه آمده و اشاره شده که این سریال در چند قسمت ساخته شده است.

عکسی از سریال مدار صفر درجه

داستان سریال مدار صفر درجه؛ از اول تا آخر

چون این سریال بارها از تلویزیون پخش شده در ادامه داستان کامل آن البته به صورت خلاصه از اول تا آخر نوشته شده است.

 

در سریال مدار صفر درجه که وقایع آن در دوران جنگ جهانی دوم رخ می دهد شاهد هستیم حبیب پارسا جوان علاقمند به تحصیل در رشته فلسفه به کمک همسر خواهرش برای ادامه تحصیل در این رشته به فرانسه می‌رود. استاد فلسفه دانشگاه پاریس حبیب را که دانشجویی باهوش است در پژوهشی با دختری یهودی به نام "سارا استروک" همکار می‌کند. این دو اوایل با هم اختلافاتی دارند اما به تدریج عشقی میان شان شکل می گیرد.

 

آلمان نازی، پاریس را فتح می کند و این اتفاق به معنای به خطر افتاد سارا آستروک و خانواده‌اش است .  پس از این وقایع مشکلات فراوانی برای حبیب که پس از مدتی به ایران بازمی‌گردد روی می‌دهد درحالی که از پی خواسته او سارا آستروک و مادرش نیز به تهران آمده بودند.

 

حبیب مدو بار دستگیر می‌شود (به اتهام ربودن گذرنامه). پس از آزادی وی از زندان شهربانی و رخ دادن اتفاقاتی از جمله کشته شدن چند نفر مثل سرگرد فتّاحی، زینت الملوک (که به دلیل خودکشی میمیرد) خواهر حبیب(سعیده پارسا) و نامزدش، در آخر ماجرا سارا عمویش را که در تخت جمشید قصد قتل حبیب را داشت به قتل می‌رساند و حبیب پارسا دوباره به زندان می‌افتد؛ ولی در آخر پس از رهایی از زندان به معشوق خود می‌رسد که آخرین سکانس سریال است.

عکسی از سریال مدار صفر درجه

سریال مدار صفر درجه تولید چه سالی است

این سریال که حسن فتحی نویسندگی و کارگردانی آن را برعهده داشته در سال 75 تولید شد و اولین بار از اردیبهشت سال 86 روی آنتن شبکه یک رفت و خیلی سریع توانست نظر مثبت بینندگان را جلب کند.

عکسی از سریال مدار صفر درجه

سریال مدار صفر درجه چند قسمت است

این سریال تاریخی در 30 قسمت ساخته شده است و البته در ادامه سه قسمت مستند از پشت صحنه آن نیز تهیه شده است.

 

ساعت پخش و تکرار از شبکه آی فیلم

سریال مدار صفر درجه هر روز ساعت 8 شب از شبکه آی فیلم پخش می شود و برای آن دو نوبت تکرار در نظر گرفته شده که در ساعت های 4 بامداد و 12 ظهر روز بعد است.

عکسی از سریال مدار صفر درجه

بازیگران سریال مدار صفر درجه

شهاب حسینی، ناتالی متی در نقش سارا آستروک، رویا تیموریان، مسعود رایگان، پی‌یر داغر، لعیا زنگنه، آتنه فقیه‌نصیری، احمد ساعتچیان، پیام دهکردی، ایرج راد، رحیم نوروزی، علی قربان‌زاده، صدرالدین شجره، رامسین کبریتی، کیومرث ملک مطیعی و فرخ نعمتی در این سریال بازی کرده اند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.