2024/04/23
۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت
سریال مراکش: عشق در دوران جنگ چند قسمت است؛ خلاصه داستان

سریال مراکش: عشق در دوران جنگ چند قسمت است؛ خلاصه داستان

سریال مراکش: عشق در دوران جنگ را ببنیم یا نه؟ اگر قصد دارید در این باره تصمیم بگیرید اطلاعاتی که در این مطلب آمده است می تواند راهنمای خوبی برای شما باشد.

دوات آنلاین -سریال مراکش: عشق در دوران جنگ یک درام اسپانیایی است که در آن هم شاهد جنگ هستیم و هم عشق. همزمانی این دو در کنار هم قرار گرفتن شان اتفاقات جذابی را رقم زده است.

عکسی از سریال مراکش: عشق در دوران جنگ

خلاصه داستان سریال مراکش: عشق در دوران جنگ

چند پرستار اسپانیایی داوطلب در سازمان صلیب سرخ طی دهه ۱۹۲۰ در شهر ملیا به درمان سربازان آسیب دیده در جنگ می پردازند و...

 

مجله نماوا نوشت: «مراکش: عشق در دوران جنگ» سریال اسپانیایی درباره جنگ ریف (شهری در شمال آفریقا) است که بین سال‌های ١٩٢١ تا ١٩٢۶ بین اسپانیا و همسایه یا مستعمره شمالی‌اش در شهر ملیلیه درگرفت. جنگ ریف سلسله نزاع‌های مسلحانه‌ای است که قبیله‌ «بربر» در شمال آفریقا به سرکردگی عبدالکریم الخطابی با اسپانیا و بعد با فرانسه داشت. شورشیان آفریقایی بسیاری از نظامیان اسپانیایی را کشتند و شرایط سختی را برای این کشور ایجاد کردند.

 

اما سریال با صحنه جشنی شروع می‌شود که ملکه، ویکتوریا اوژنی از یک سرپرستار با سابقه به نام دوشس می‌خواهد که با گروهش برای پرستاری سربازان زخمی به منطقه جنگی بروند. پرستارانی که به قول دوشس، خون را در کتاب‌ها دیده بودند و هنوز مهر مدرک پرستاری‌شان خشک نشده بود و یکی از آنها، جولیا، که تازه درصدد حضور در کلاس‌های پرستاری بود نیز خودخواسته و بدون هماهنگی با دوسش با گروه همراه می‌شود. از کشتی که پا به خشکی می‌گذراند، صدای انفجارهاست که نفس‌شان را بند می‌آورد و… و این یعنی جنگ از منظر پرستاران و در بیمارستان نظامی روایت می‌شود.

عکسی از سریال مراکش: عشق در دوران جنگ

تعداد قسمت های سریال مراکش: عشق در دوران جنگ

این سریال اسپانیایی که تولید سال 2017 است در 13 قسمت ساخته شده و فقط یک فصل دارد. این مجموعه در آی ام دی بی امتیاز 7.6 را دریافت کرده است. همچنین 88 درصد بینندگان دوبله فارسی این سریال در نماوا آن را پسندیده اند.

 

بیشتر بخوانید: معرفی کامل سریال آب های شمالی

 

همچنین سریال مراکش: عشق در دوران جنگ در جشنواره های مختلف موفق به کسب افتخارات متعددی شده و مورد استقبال مخاطبان واقع شده است.

 

بازیگران سریال مراکش: عشق در دوران جنگ

آمایا سالامانکا، الکس گارسیا، ورونیکا سانچز، الکس گادیا، ویسنت رومرو، آلیشا روبیو، آنا مولینر و کریستوبال سوارز در سریال مراکش: عشق در دوران جنگ بازی کرده اند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.