2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
پسر 15 ساله 2 زن را از دل آتش نجات داد

پسر 15 ساله 2 زن را از دل آتش نجات داد

این نوجوان خودش دچار 91 درصد سوختگی شد و اوضاع مناسبی ندارد.

دوات آنلاین -نوجوان 15ساله ایذه‌ای وقتی دید دو زن در همسایگی‌شان در محاصره شعله‌های آتش قرار گرفته‌اند به دل آتش زد و آنها را نجات داد اما خودش دچار سوختگی 91درصدی شد.

 

به نوشته همشهری این حادثه چندی پیش در یکی از محله‌های ایذه واقع در استان خوزستان اتفاق افتاد. ماجرا از این قرار بود که در جریان آتش‌سوزی به‌دلیل نشت گاز از کپسول در خانه‌ای 2زن در میان دود و آتش گرفتار شده بودند و راهی برای نجات نداشتند. آنها فریاد می‌زدند و کمک می‌خواستند تا اینکه پسر 15ساله‌ای به نام علی لندی که در همسایگی‌شان زندگی می‌کرد تصمیم گرفت برای کمک به آنها به دل آتش بزند.

پسر فداکار 2 زن را از مرگ نجات داد

با اینکه حادثه به آتش‌نشانی نیز گزارش شده بود اما او پیش از رسیدن نیروهای امدادی وارد محل حادثه شد و توانست دو زنی را که گرفتار شده بودند نجات دهند اما خودش دچار حادثه شد و دقایقی بعد وقتی توسط امدادگران به بیمارستان انتقال یافت مشخص شد که دچار سوختگی 91درصدی شده و شرایط وخیمی دارد.

 

 

براساس این گزارش در جریان این حادثه یکی از دو زن نجات یافته دچار سوختگی سطحی شده بود که به‌صورت سرپایی درمان شد و دیگری که نزدیک به 50درصد سوختگی دارد در بیمارستان بستری است. در همین حال علی، نوجوان فداکار نیز با سوختگی 91درصدی روی تحت بیمارستان تحت درمان قرار گرفته و تلاش برای نجات او ادامه دارد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.